باگی

تماس با ما

درباره‌ی ما

بلاگ

Home-page

_____

نباید اجازه دهیم که محدودیت‌های فنی منجر به محدودیت در زندگی و ماجراجویی ما شود. 
باگی دنیز خودرو این محدودیت را کنار میزند.

همه‌ی راه‌ها

برای تو

هموار میشوند

_____

اینکه بتوانیم آزادانه در مسیرهای جدیدی برانیم که لذت سفر و کشف واقعی را به ما هدیه میکند،
 نیازمند وسیله‌ای است که بتواند موانع را به راحتی کنار بزند. باگی میتواند روح یاغی‌گری شما را فعال کند. مسیرهای نو، مناظر جدید و آسمانی که همه جا یک رنگ نیست، تجربه‌ی جدید و منحصر به فردی از کشف را به نمایش میگذارد.

همراه

هر ماجراجویی

01

دنیز خودرو پارسیان

شرکت دنیز خودرو پارسیان فعالیت خود را در سال 1401 به صورت رسمی و با مجوز قانونی از سازمان صنایع و معادن کشور عزیزمان ایزان آغاز کرده است و تنها دارنده مجوز رسمی تولید خودروهای برون جاده‌ای (باگی) در ایران و تنها تولیدکننده باگی در خاورمیانه میباشد.

02

باگی

خودروی باگی اصطلاحا به خودروهایی با شاسی و ظاهر لوله‌های فلزی و با مصرف غالبا توریستی و تفریحی و آفرودی گفته میشود که به دلیل تعلیق مناسبی که این خودروها دارا هستند در محل‌هایی با فراز و فرود شدید بسیار خوب عمل میکنند.

04

کاربرد

باگی کاربردهای مختلفی دارد که از این موارد به: استفاده نظامی، کشاورزی، توریستی، اکتشاف نفت و…. اشاره کرد. به عنوان مثال در حوزه‌ی نظامی به دلیل چابکی این خودروها میتوان در مانورهای نظامی، حراست از مرزها و…. از آنها بهره برد.

Previous slide
Next slide

سرعت باگی روی سطوح مختلف

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

0

کیلومتر بر ساعت

ساخته شده

در ایران

_____

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادیگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان 
بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. 

شرکت دنیز خودرو تنها دارنده مجوز رسمی تولید خودروهای برون جاده‌ای (باگی) در ایران و تنها تولید کننده‌ی باگی در خاورمیانه می‌باشد.

شما میتوانید باگی دنیز خودرو پارسیان را به صورت رایگان تست کنید تا از کیفیت محصول ما اطمینان داشته باشید!

دنیز خودرو با شرکت های دولتی همچون شرکت نفت همکاری کرده.

رانندگی نکنید

کشف کنید!

_____

با گردش در شهرها و روستاهای ایران، باگی‌ای که از دل مهارت و توانایی دست‌اندرکاران این
سرزمین به وجود آمده است، زمین‌های خشن و مسیرهای بی‌پایان را به چالش بکشید. شروع کنید، به دنیایی از ماجراجویی‌ها با باگی ایرانی.

باگی خودت رو بساز!

دنیز خودرو شما را قادر می‌سازد که باگی مخصوص خود را بسازید! با ویژگی‌ها و قطعات مورد نظر شما. برای مثال میتوانید باگی را سفارشی سازی کنید که در آبراه‌ها بدون مشکلی حرکت میکند. همچنین شما میتوانید از لحاظ ظاهری باگی خود را با سلیقه‌ی خود سفارش بدهید! باگی خود را نماینده‌ای از شخصیت خود کنید.

شرکت دنیز خودروی پارسیان اولین تولید کننده باگی در خاورمیانه که در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع باگی فعالیت دارد.

بلاگ

درباره ما

تماس با ما

باگی

+989092301030

www.mm@gmail.com

زنجان - شهرک صنعتی نو آوران میدان شکوفایی نبش نو آوران ۳ شرکت دنیز خودرو پارسیان

تمام حقوق سایت متعلق به شرکت دنیز خودرو می باشد© 2023