انتشار تصاویر تیزر مدل فیس لیفت هوندا موبیلیو

شرکت هوندا قصد داشته نسخه فیس لیفت خودرو هاچ بک Mobilio را بزودی معرفی کند و به تازگی تصاویر تیزری از آن منتشر شد. Mobilio در مناطقی چون هند، اندونزی و آفریقای جنوبی به فروش می رسد و از طراحی که مناسب قیمت مقرون به صرفه این مدل می باشد، بهره می برد.

از آنجایی Mobilio بیشتر برای کشورهای در حال توسعه تدارک دیده شده، نباید انتظار ویژگی های بزرگی در آن داشت. در نسخه فیس لیفت هوندا سعی کرده تغییراتی نسبت به نسخه قبلی ایجاد کند.

در بخش جلو Mobilio فیس لیفت کمی به CR-V فعلی و obvious شبیه است. این شباهت بیشتر در چراغ های جلو و جلوپنجره کروم پدیدار می باشد. از یک زاویه نیز شباهتی به مینی CR-V داشته و اساسا هوندا سعی کرده زبان طراحی دیگر مدل های خود را در آن به کار گیرد.

شایان ذکر بوده این مدل MPV یک مدل یادآور خودرو کامپکت WR-V بوده که به تازگی هوندا آن را روانه بازار امریکای جنوبی کرد. به گزارش Autonetmagz ، هوندا این مدل را در 12 ژانویه رونمایی خواهد کرد و به شایعات پایان خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا 12 ژانویه منتظر ماند.

1 دیدگاه

  1. با سلام و تشكر از سايت و كانال خوبتون
    چرا اين دو هفته بازار خودرو اين همه آشفته ست؟
    عجيب غريب گرون شده بازار خودرو؟
    اگه اين مشكل ثبت سفارش و اخذ نمايندگى حل بشه تا حدودى درست ميشه يا بدترم ميشه؟؟
    يه توضيحى بدين لطفا راجع به يكى دو ماه بعد كه وضع چطور پيش بينى ميشه از طرفى ام داريم ميريم سمت عيد قيمتا وحشتناك تر نشه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا