جزئیات ابر خودروی چینی GT96EV منتشر شد

معرفی خودرو

شرکت Techrules چین بار دیگر با انتشار تیزرهای تصویری از ابر خودروی قابل تولید انبوهش که قرار است در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شود و به موتور برقی جدید با قابلیت شارژ مجدد توربینی مجهز گردد رونمایی کرد.

این خودرو که هنوز نامی برایش انتخاب نشده تحت نام های AT96 و GT96EV در نمایشگاه سال گذشته ژنو رونمایی گردید اما به نظر می رسد که این بار شرکت تولید کننده اش در صدد رونمایی طرح نهایی آن است.

این شرکت پکنی در طراحی خود عملکرد بالای خودرو را مبنا قرار داده و با قرار دادن صندلی راننده در قسمت مرکزی  خودرو ظاهر یک جنگنده را به آن داده است. همچنین ظاهر چراغ های جلو و عقب LED آن نیز بسیار آینده نگر و متفاوت با نمونه های امروزی است.

طراحان ایتالیایی ظاهر و شاسی این ابر خودروی چینی را شکل داده اند و بایستی گفت که با نهایی شدن کارشان می توانیم شانس آغاز خرید در محدوده 25 دستگاهی آن را تا پایان سال جاری داشته باشیم.

مهم ترین بخش این خودرو موتور برقی قابل شارژ مجدد توربینیش است که شامل یک باتری 20 کیلو وات ساعتی لیتومی اکسید مگنز، دو موتور برقی در قسمت جلو و چهار موتور برقی در قسمت عقب می شود. این مجموعه موتوری قابلیت تولید 1030 اسب بخار توان و 6372 پوند فوت گشتاور را دارد./خبر خودرو