نمایش بخشهایی بیشتر از GT اسپرت در تیزر جدید شرکت کیا

چهارمین و البته که امیدواریم آخرین تیزر از نسخه آماده به تولید کیا GT منتشر شد و خبر از نصب یک توربو شارژ بر روی این خودرو داد.

در حالی که در تیزرهای قبلی شاهد نصب ورودی های هوا بر روی کاپوت بودیم. این تیزر جدید نشان می دهد که GT دارای ورودی های هوای اسپرت در قسمت کناری است. البته بایستی گفت که چنین ورودی های هوایی در مدل مفهومی رونمایی شده در سال 2011 نیز وجود داشت. این ورودی ها دارای طراحی عمودی هستند که در مقایسه با نسخه آزمایشی مناسب تر به چشم می آیند.

در واقع با انتشار این تیزر متوجه شده ایم که کیا از جزئیات بدنه کاسته ولی در عوض به آن سامانه اگزوز اسپرت با چهار خروجی و تزئینات مشکی رنگ بدنه را افزوده است.

از همه مهم تر در این تیزر از اضافه شدن توربو شارژ به موتور صحبت شده که البته هنوز اطلاعات مربوط به آن در دسترس نیست. بایستی گفت که کیا GT دارای یک موتور 3.3 لیتری V6 مشابه جنسیس به توان 365 اسب بخار و گشتاور 376 پوند فوت است که حالا احتمالا به کمک سامانه توربو شارژش توانی بیشتر خواهد داشت.

فعلا اطلاعات بیشتری در این زمینه دردسترس نیست و با بایستی منتظر اعلامیه های بعدی و یا رونمایی این محصول باشیم./خبر خودرو

1 دیدگاه

  1. هدلایت راهنما دیفیوز و سراکزوزها مشخص شدن احتمالا قابلیت های حرکت خوبی داشته باشه بالاخره 8 ژانویه 4 روز دیگه اینخودرو کامل میشه دید و راجع به طراحی نظر داد طی چه مراسمی ces 2017 میخواد رونمایی بشه?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا