آفروداخبار خارجیاسلایدشو

جیپ گلادیاتور موپار با تجهیزات سفارشی معرفی شد

شرکت موپار کاتالوگ قطعات سفارشی و خاص خود برای جیپ گلادیاتور را معرفی کرد. در صورت تجهیز وانت جیپ به این قطعات، قیمت گلادیاتور به ۷۲ هزار دلار می‌رسد.

به گزارش دنده 6 – خودروسازان به خوبی می‌دانند که خریداران علاقه زیادی به شخصی‌سازی خودروهای خود دارند و موپار نیز قبلاً پکیج‌های سفارشی متنوعی را برای محصولات دوج، جیپ و کرایسلر ارائه کرده است. امسال هم جیپ گلادیاتور موپار با سقف تولید ۲۵۰ دستگاه و قیمت ۷۲ هزار دلار رونمایی شده است. نسخه سفارشی گلادیاتور موپار بر اساس تریم روبیکان این وانت پیکاپ آمریکایی ساخته می‌شود و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به بدنه مشکی رنگ با گرافیک روبیکان روی کاپوت، پروفایل جانبی و در پشتی اشاره کرد. علاوه بر پکیج گرافیکی بدنه، جیپ گلادیاتور موپار با هاردتاپ سه‌تکه همرنگ بدنه، پوشش تاشوی بخش بار، دستگیره‌های نگه‌دارنده جلو و عقب و نشان سفارشی موپار در عقب خودرو عرضه می‌شود.

لاستیک‌های کارای فالکن به همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی تیره نیز تکمیل کننده ظاهر خودرو هستند هرچند لیست تغییرات گلادیاتور موپار به این موارد محدود نمی‌شود. وانت یاد شده همچنین از راک ریل‌های هوی دیوتی به همراه گارد جدید جلوپنجره سود برده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتی پنتاستار جیپ نیز با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتون متر گشتاور در بطن خودرو می‌تپد.در کابین خودرو هم چرم مشکی با عناصر قرمز رنگ وجود دارد و لوگوی موپار هم روی آن‌ها خودنمایی می‌کند. دوخت قرمز رنگ در فرمان، صندلی‌ها، پانل پشت آمپرها و برخی بخش‌های دیگر بکار رفته و استراحت گاه دست قرمز رنگ نیز جلب‌توجه می‌کند. جیپ گلادیاتور موپار علاوه بر موارد یاد شده دارای پوشش سقف مشکی و نشان سفارشی پشت شیفتر دنده است. امسال چهاردهمین سالگرد تولید محصولات سفارشی موپار است و به همین خاطر شرکت یاد شده برای گلادیاتور سنگ تمام گذاشته و علاوه بر موارد موردبحث تجهیزاتی همچون شوک‌های بیلشتین با افزایش ارتفاع، کیت درها و… را نیز معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا