اخبار خارجیاختصاصی دنده 6

شاید ریماک باید نام دیگری برای Nevera پیدا می کرد

نام گذاری یک ماشین کار آسانی نیست. جهانی شدن نیاز دارد، وسایل نقلیه در بسیاری از کشورها به بازار عرضه می شوند. بنابراین برای مدیران مهم است که بررسی کنند که نام چیزی مثبت یا در بدترین حالت نسبتاً خنثی را تداعی کند. در مورد Rimac Nevera، این یک شکست در اسپانیا بود.

به گزارش دنده 6 – همکاران ما از نشریه آمریکایی AutoEvolution حکایتی نسبتاً خنده دار و حتی غیرعادی در مورد ابرخودروی Rimac Nevera در وب گزارش می دهند. نام آن در واقع برای ساکنان شبه جزیره ایبری تداعی کننده یک شی بی ارزش برای ماشین هایپر اسپرت سوپرشارژ است.

اشتباه نکنید، Nevera خوشبختانه اشاره ای به یک قسمت بدنه توهین آمیز یا غیرماشین پسند نمی کند. این نام در واقع چیزی بسیار مفید را در زندگی روزمره تداعی می کند که با توجه به نوع محصول Rimac Nevera می تواند مورد تمسخر قرار گیرد.

یک نام خنده دار اما در نهایت نه چندان مشکل ساز با توجه به کشف و توضیحات روزنامه نگار از رسانه های آن سوی اقیانوس اطلس، نورا به “هلادرا” در پاراگوئه و آرژانتین و – اینجاست که متوجه خواهید شد – “یخچال” در شیلی و مکزیک اشاره می کند. نیازی به زدن بیشتر در اطراف بوش نیست، Nevera یخچال را تداعی می کند. بله، این خودروی اسپرت برقی اغلب به رنگ سفید و خاکستری نشان داده می‌شود، بنابراین در اسپانیا به لوازم خانگی مورد استفاده برای خنک نگه داشتن غذا اشاره دارد. شرم آور

یک برق فوق العاده خوشبختانه این موضوع مانع از این نمی شود که ریماک نورا به سرعت باورنکردنی 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها در 1.97 ثانیه قبل از رسیدن به حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. شاهکاری که به لطف چهار چرخ متحرک همراه با چهار موتور آن که در مجموع 1914 اسب بخار قدرت برای 2360 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، انجام شد. برای تبدیل شدن آن به یکی از سریع ترین خودروهای جهان کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا