اخبارفناوری و تکنولوژی

ظاهر احتمالی وان پلاس Ace 5 ; بدنه سرامیکی و باتری بزرگ

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به حضور اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر OLED با فناوری LTPO اشاره کرد.

به گزارش دنده6 : وان پلاس روی معرفی و عرضه مدل‌های جدید سری Ace، وان پلاس Ace 5 و Ace 5 پروT متمرکز است و ظاهراً تا پایان سال میلادی جاری این 2 دستگاه را در بازار داخلی چین عرضه خواهد کرد. اخیراً اطلاعات افشاگری داده‌های بیشتری درباره سری جدید گوشی‌های Ace در اختیار کاربران می‌‌گذارد.

مشخصات احتمالی وان پلاس Ace 5

طبق ادعای منبعی آگاه با نام «Wisdom Pikachu» در پلتفرم ویبو، نسخه استاندارد بدنه سرامیکی خواهد داشت و کلید اعلان نیز سمت راست دستگاه قرار خواهد گرفت؛ درحالی‌که وان پلاس Ace 3 که اوایل سال میلادی جاری معرفی شد، بدنه شیشه‌ای داشت. همچنین گفته می‌شود Ace 5 از صفحه‌نمایش خمیده 6.78 اینچی OLED با وضوح 1.5K و فناوری LTPO بهره می‌برد و در کنار آن، از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

Ace 5 احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور بزرگ خواهد داشت و دو دوربین اولتراواید و ماکرو نیز در کنار آن خواهند بود. همچنین این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار می‌آید و مدل پرو نیز احتمالاً به اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد؛ پردازنده‌ای که ظاهراً روی بهبود عملکرد گرافیکی تمرکز دارد.

وان پلاس Ace 5

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که کاربران باوجود آن می‌توانند ساعت‌ها سرگرم بازی، فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فعالیت‌های دلخواهشان باشند. همچنین پشتیبانی از فست‌شارژ 100 واتی نیز شارژ دستگاه را در مدت کوتاهی پر می‌کند. انتظار می‌رود نسخه استاندارد سری Ace 5 در بازار با ردمی K80 شیائومی رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا