اخبار خارجیاسلایدر

فورد GT در برابر ماموت 1200

یوتیوبر مشهور «Shmee150» قدرت هیولای هنسی را محک می‌زند.

به گزارش دنده 6 – تنها کمی پس از آنکه مجموعه هنسی برای قدرتنمایی همیشگی خود، محصول تازه‌اش یعنی رم ۱۵۰۰TRX ماموت ۱۲۰۰ را در برابر یک دستگاه شورولت کوروت Z06 قرار داد، تصمیم گرفت از یوتیوبر مشهور دنیای خودرو، «Shmee150»، کمک بگیرد تا وانت خود را این‌بار در برابر فورد GT قرار دهد؛ یک ویدئو تازه برای یوتیوبر مشهور و یک بررسی کم‌خرج برای هنسی.

رم هنسی روی به‌لطف بهره‌وری از یک پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژر V8 تقویت‌شده توسط برند آمریکایی هنسی در برابر فورد GT برتری دارد. این خودروی بلندقامت از سوپرشارژر، قرقره تسمه، شمع و تنظیم ECU جدید سود می‌برد که خروجی آن را به ۱,۲۰۰ اسب بخار رسانده است. قدرت به دست آمده از طریق یک جعبه‌دنده ۸ سرعتی ZF به هر چهار چرخ این هیولای غربی منتقل می‌شود.

تا اینجا ممکن است تصور کنید رم برنده بی‌چون‌وچرای رقابت است اما این خودرو در کنار قدرت بالا، وزن بسیار زیادی هم دارد که رقابت آن را با GT تناتنگ می‌کند. وانت هنسی برابر ۲,۹۲۱ کیلوگرم وزن دارد درحالی‌که سوپراسپرت فورد با بهره‌وری از پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین سوپرشارژ اکوبوست و ۶۴۷ اسب بخار قدرت، تنها ۱,۵۲۱ کیلوگرم وزن دارد. به بیان دیگر، هر دو خودرو نسبت قدرت به وزن نسبتا یکسانی دارند.

رقابت ماموت ۱۲۰۰ و فورد GT سه بار تکرار می‌شود. دور نخست با روشن بودن سیستم لانچ‌کنترل GT آغاز می‌شود. با وجود بهره‌وری فورد از این سیستم مفید، رم با تکیه بر سیستم چهارچرخ محرک و گشتاور بالایش با فورد فاصله زیادی می‌گیرد و تا انتهای دور، همین فاصله را حفظ می‌کند. دور دوم با عملکرد بهتر یوتیوبر مالک فورد، GT موفق شد در انتهای مسیر از وانت هنسی پیشی بگیرد و کمی از آبروی رفته خود را جمع کند. دور سوم یک درگ درحال حرکت برگزار شد که با پیروزی فورد GT به پایان می‌رسد.یوتیوبر مشهور و هنسی برای اطمینان از نتایج یک دور دیگر هم این مسابقه را انجام دادند که برای مشاهده نتیجه آن بهتر است ویدئوی زیر را تماشا کنید. نظر شما درباره وانت قدرتمند هنسی ماموت ۱۲۰۰ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا