اخبارفناوری و تکنولوژی

فیلم‌برداری هم‌زمان با پخش موسیقی در آیفون

برنامه دوربین آیفون در iOS 18 گزینه جدیدی دارد که با فعال‌کردن آن، امکان پخش‌ صدا حین فیلم‌برداری فراهم می‌شود.

به گزارش دنده6 : کاربرانی که آیفون خود را با iOS 18 آپدیت کرده‌اند، می‌توانند هم‌زمان با پخش موسیقی از اسپیکرهای آیفون، فیلم‌برداری کنند. این قابلیت راهکار آسانی است تا کاربران بدون نیاز به ویرایش ویدیو، بتوانند کلیپ‌های خود را با موسیقی زمینه ضبط کنند؛ هرچند کیفیت صدا با شروع فیلم‌برداری کمی ضعیف می‌شود.

پیش‌ازاین وقتی کاربران می‌خواستند فیلم‌برداری کنند، پخش موسیقی حتی اگر با هدفون بی‌سیم یا اسپیکر پخش می‌شد، به‌کل قطع می‌شد. تغییرات جدید iOS 18 ظاهراً تجربه کاربری را در این زمینه بهبود می‌بخشد.

پخش موسیقی حین فیلم‌برداری با آیفون

به‌ گزارش «MacRumors»، برای دسترسی به این قابلیت کافی‌ است وارد برنامه دوربین شوید و روی گزینه «Record Sound» بزنید. سپس گزینه «Allow Audio Playback» را فعال کنید. با فعال‌ شدن این گزینه، می‌توانید موسیقی مدنظرتان را حین فیلم‌برداری پخش کنید؛ اگر صدا از طریق بلندگو پخش شود، میکروفون آیفون آن را دریافت و به‌صورت مونو همراه ویدیو ضبط ‌می‌شود.

تنظیمات آیفون

در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS قابلیت مشابهی در QuickTake وجود داشت و کاربران می‌توانستند با نگه‌داشتن دکمه شاتر، ویدیوها را در حالت عکس ضبط کنند. بااین‌حال کیفیت این دست از ویدیوها در حالت 4K معمولاً به رزولوشن 1440P کاهش می‌یافت.

بااینکه حالا کاربران می‌توانند به‌سادگی موسیقی زمینه خود را به ویدیوها اضافه کنند، پیشنهاد می‌شود برای ارتقای کیفیت فیلم‌ها از برنامه‌های ادیت و ویرایش تصاویر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا