اخبار خارجیاسلایدشو

لباس پلیس بر تن شاسی‌بلند تسلا سایبرتراک

این خودرو تا پایان سال ۲۰۲۴ به ناوگان پلیس برخی شهرهای آمریکا خواهد پیوست.

به گزارش دنده 6 – تیونر محصولات تسلا، «آنپلاگد پرفورمنس»، تفاوتی اساسی با سایر تیونرهای بازار دارد؛ در حالی‌که بسیاری از آن‌ها در حال آماده‌سازی خود برای رقابت تپه‌نوردی «پایکس پیک» هستند، آنپلاگد با توسعه مدل‌های پلیس تصمیم دارد به دپارتمان‌های قانونی کمک کند.هر چند بعید است حاصل آخرین تلاش این مجموعه چندان کاربردی واقع شود؛ این شما و این سایبرتراک پلیس. تسلا تازه معرفی شده توسط تیونینگ آنپلاگد از تجهیزات مخصوص خودروهای پلیس سود می‌برد و برای آن دسته از دپارتمان‌هایی مناسب است که در ماموریت‌های حیاتی و تعقیب‌وگریزهایشان به دنبال «راه‌حلی ایمن، خلاق، قابل‌اطمینان و پاک» هستند؛ دقیقا همان واژگانی که با دیدن یک خلاف‌کار فراری به ذهن راننده پلیس می‌رسد!

شرکت توسعه‌دهنده این کیت «خلاقانه و پاک» برای سایبرتراک، اطلاعات زیادی را از جزئیات محصول خود منتشر نکرده است اما مدعی شده که این محصول برای استفاده پلیس‌های گشتی، واحد جستجو، واحد نجات و حتی ارتش قابل استفاده خواهد بود. تنها چیزی که می‌دانیم آن است که سایبرتراک پلیس به چراغ‌های هشدار دو رنگ، سیستم آدرس پلیس، رادیو و سیستم‌های کامپیوتری جدید، چرخ‌های UP.FIT آهنگری‌شده، ترمزهای بهبودیافته و اتصال اینترنت ماهواره‌ای اشاره کرد. آنپلاگد به این ترتیب سایبرتراک را به پلیسی مخصوص گشت‌وگذار دوستانه در خیابان تبدیل کرده است! خریداران می‌توانند حتی از آپشن محفظه نگهداری سگ هم استفاده کنند.

البته از آنجا که ممکن است پلیس واقعا به خرید این محصول علاقه‌مند باشد، تیونر آمریکایی سایبرتراک را با پارتیشن‌بندی کابین برای جابه‌جایی زندانی‌ها و فضای بار سفارشی برای ابزار مخصوص و تفنگ به مشتری دولتی خود تحویل می‌دهد. کیت تازه سایبرتراک شامل آپشن‌های دیگری هم می‌شود که درست مانند خرید محصولات درون‌برنامه‌ای بازی‌های پلی‌استیشن، با پرداخت هزینه اضافه دردسترس پلیس قرار می‌گیرند؛ ازجمله این امکانات می‌توان به کیت ۱۰ هزار دلاری افزایش ۲ اینچی فاصله سایبرتراک از زمین، گیره بکسل و سپر عقب جدید برای حمل تریلر باری به ارزش ۴ هزار دلار، سپر جلوی جدید هماهنگ با سپر عقب جدید به ارزش ۳ هزار دلار و لوازم دیگر برای بهبود توانایی‌های آفرودی این خودرو اشاره کرد.

ظاهرا سازنده کیت سایبرتراک، کار خود را جدی‌تر از این حرف‌ها گرفته و برای خریدارانش آموزش کار با محصولات و سیستم‌های خود را هم ارائه می‌دهد. آنپلاگد می‌گوید سرویس‌های مشاوره و آنالیز هم انجام خواهد داد. متاسفانه برای دپارتمان‌های پلیس ایالات‌متحده، تحویل نخستین مدل‌ها تا پایان سال جاری میلادی انجام به درازا خواهد کشید. هر چند ایده استفاده از خودروهای برقی در سیستم‌های نظامی هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است اما پلیس برخی شهرهای آمریکا هم‌اکنون از تسلا مدل ۳ و Y آنپلاگد استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا