اخبار داخلی

مدارک لازم برای خرید اقساطی مدیران خودرو و کرمان موتور

در این نوشتار مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های مدیران خودرو و کرمان موتور را خدمات شما عزیزان ذکر می‌کنیم.

به گزارش دنده 6 – افزایش قابل‌توجه قیمت خودرو در سال‌های اخیر باعث شده بسیاری از مردم نتوانند با بودجه محدود خود خودروهای صفرکیلومتر را خریداری کنند. از طرفی برندهای چینی حاضر در کشورمان به منظور افزایش فروش خود و همچنین رقابت با دیگر شرکت‌ها اقدام به عرضه اقساطی محصولات خود کرده‌اند تا به این ترتیب طیف بیشتری از خریداران به محصولاتشان دسترسی داشته باشند. مدیران خودرو و کرمان موتور جزو بزرگ‌ترین مونتاژکاران داخلی هستند که از چند سال پیش خودروهای خود را با شرایط اقساطی عرضه می‌کنند.

اما برای خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های مدیران و کرمان موتور چه مدارکی لازم است؟ در این نوشتار به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. درصورتی‌که مایل هستید از شرایط فروش مدیران خودرو مطلع شوید به صفحه ویژه آن در پدال مراجعه نمایید. علاوه بر این قیمت روز خودرو مدیران خودرو نیز در صفحه ویژه پدال درج شده است.

مدارک لازم برای خرید اقساطی مدیران خودرو
پس از انتخاب خودروی موردنظر و همچنین تعیین میزان پیش‌پرداخت و بازه زمانی پرداخت اقساط و مبالغ آن‌ها، نوبت به ارائه مدارک هویتی و درآمدی لازم جهت اعتبارسنجی و تائید آن‌ها می‌رسد. برای خرید اقساطی مدیران خودرو ارائه مدارک زیر الزامی خواهد بود:

مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت برای آقایان، فرم ثنا و سخا
مدارک شغلی افراد کارمند شامل سوابق بیمه، فیش حقوقی مهردار، حکم کارگزینی مهر شده، گواهی اشتغال به کار خطاب به بانک مربوطه، حکم بازنشستگی مهر شده برای افراد بازنشسته
مدارک شغلی مشاغل آزاد شامل پروانه کسب، پروانه طبابت پزشکان، پروانه نظام مهندسی مهندسان، پروانه فعالیت و ثبت شرکت، روزنامه رسمی، اساسنامه و…
مدارک درآمدی افراد کارمند شامل گردش حساب سه‌ماهه درآمدی که پوشش دهنده اقساط باشد و واریزی حقوق در گردش حسابت قابل‌رؤیت باشد
مدارک درآمدی مشاغل آزاد شامل گردش حساب شش‌ماهه که پوشش دهنده اقساط باشد

نداشتن هرگونه بدهی بانکی، مالیاتی، اقساط سررسید گذشته و چک برگشتی برای خریدار و ضامن الزامی است.
بسته به نوع بانک و شغل فرد، ۹۰ درصد درآمد متقاضی و ضامن باید پوشش دهنده اقساط باشد.
برای مشاغل آزاد و مبلغ وام بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، داشتن پرونده مالیاتی، فرم مفاصا حساب مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی الزامی است.
داشتن دسته‌چک صیادی بنفش رنگ برای متقاضی و ضامن الزامی است.
مشتری می‌بایست از امکان فراهم نمودن مدارک موردنیاز لیزینگ/بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی اطمینان حاصل نماید. در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت مدیران خودرو نیست.
در صورت انتخاب روش اقساطی، تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روز کاری بعد از تائید نهایی لیزینگ/بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یکپارچه ملاک نیست. ضمناً با توجه به عدم امکان تغییر دعوت‌نامه، مشتری محترم می‌بایست از امکان فراهم نمودن مدارک موردنیاز لیزینگ/بانک ارائه دهنده تسهیلات اطمینان حاصل نماید. در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت مدیران خودرو نیست.
حداقل میزان پیش‌پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط با توجه به محدودیت شرکت‌های ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.
مشتریان می‌بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت‌نام، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات موردنیاز اقدام نمایند. بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچ‌گونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.
اعتبارسنجی مشتریان و ضامنین (عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق) مطابق با شرایط ذکر شده در بالا انجام می‌گردد.
تاریخ تائید پرونده‌های مشتریان توسط شرکت ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودروها خواهد بود.

نحوه پرداخت اقساط مدیران خودرو
پس از اتمام فرایند خرید خودرو از مدیران خودرو نوبت به پرداخت اقساط می‌رسد که البته بسته به نوع شرکت لیزینگ و شرایط خرید متفاوت است. برای مثال در برخی قراردادهای فروش، خریدار می‌بایست هر سه ماه یک‌بار چک اقساط را به تاریخ‌های مشخص صادر نماید درحالی‌که برخی شرکت‌های لیزینگ طرف قرارداد مدیران خودرو تنها یک چک را به عنوان چک تضمین دریافت نموده و خریدار برای پرداخت اقساط می‌بایست از طریق وب‌سایت آن شرکت لیزینگ و به‌صورت آنلاین اقساط را پرداخت نماید. جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه حتماً هنگام خرید خودرو از نحوه پرداخت اقساط مطلع شوید.

مدارک لازم برای خرید اقساطی کرمان موتور

به‌طورکلی جهت خرید خودروی اقساطی از کرمان موتور نیز بایستی مدارکی را که شرکت مدیران خودرو طلب می‌کند ارائه نمایید. مدارک لازم خرید خودرو از کرمان موتور شامل مدارک معتبر شناسایی متقاضی، مدارک تائید کننده آدرس و کد پستی خریدار و همچنین مدارک حساب بانکی معتبر و تائید شده است. پس از بررسی و تائید مدارک توسط کرمان موتور و شرکت لیزینگ یا بانک ارائه دهنده تسهیلات، فرایند تخصیص خودرو به خریدار شروع خواهد شد. جهت اطلاع از جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور نیز می‌توانید به صفحه ویژه آن در پدال مراجعه نمایید. قیمت روز خودرو کرمان موتور نیز در پدال درج شده و می‌توانید از آن مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا