اخبار خارجیاسلایدشو

مرسدس بنز E450 آل ترین 2024

مرسدس بنز آلمان اعلام کرد قیمت خودروی E450 آل ترین ۲۰۲۴ از حدود ۷۶ هزار دلار شروع می‌شود.

به گزارش دنده 6 – ژرمن‌ها نسخه به‌روز شده از این خودرو را چند ماه قبل معرفی کرده بودند و هم‌اکنون نیز جزئیات قیمت‌گذاری آن اعلام شده است. حداقل قیمت E450 آل ترین ۲۰۲۴ به حدود ۷۶ هزار دلار می‌رسد که نسبت به مدل سال قبل ۳۴۵۰ دلار گران‌تر است. همانند هر خودروی لوکس دیگری این محصول تازه‌نفس هم با لیست پر و پیمانی از آپشن ها و پکیج‌های ارتقا در دسترس خواهد بود.

مشتریان می‌توانند پکیج نایت را با قیمت ۲۰۰ دلار سفارش دهند که شامل ‌تریم متفاوت بخش جلو، آینه‌های جانبی، تریم اطراف پنجره‌ها و… با طرح مشکی براق است. همچنین امکان انتخاب جلوپنجره نورانی ۴۰۰ دلاری و لوگوی ستاره سه پر مرسدس با قیمت ۳۱۰ دلار وجود دارد. به این لیست باید ۱۰ رنگ سفارشی بدنه را اضافه کرد که در بین آن‌ها دو رنگ سفید مون لایت و خاکستری آلپین ۱۷۵۰ دلار قیمت دارند. مرسدس بنز همچنین دو رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی متفاوت را نیز ارائه می‌کند که آخری ۸۵۰ دلار قیمت خورده است.

در بخش کابین هم می‌توان از بین ۹ پوشش صندلی‌ها و پانل‌ها و ۶ تریم متفاوت گزینه مدنظر را انتخاب نمود. پکیج چرم مرسدس با قیمت ۸۰۰ دلار شامل صندلی‌های جلوی تهویه دار و تریم داشبورد MB-Tex است. زمانی که پکیج صندلی‌های ۲۹۵۰ دلاری مرسدس بنز را سفارش دهید قیمت پکیج قبلی به ۳۵۰ دلار کاهش می‌یابد؛ اما پکیج صندلی‌ها شامل ماساژور، گرم‌کن و سردکن برای صندلی‌های جلو، استراحت گاه دست گرم‌کن دار و سیستم‌های تهویه هوا و پخش رایحه این کمپانی است.

برای تریم چوب کنسول مرکزی باید ۲۰۰ دلار در نظر گرفت درحالی‌که آپشن تریم نقره‌ای متالیک با ۱۵۰ دلار عرضه شده است. مرسدس بنز همچنین آپشن صندلی‌های تهویه دار را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۴۵۰ دلار نیز عرضه کرده هرچند صندلی‌های گرم‌کن دار عقب هم با بهای ۵۰۰ دلار در دسترس هستند؛ اما دومین آپشن گران‌قیمت مرسدس بنز E450 آل ترین که ۲۵۵۰ دلار قیمت دارد تریم پینکل است. در این پکیج جلوپنجره نورانی، نمایشگر سربالا، نورپردازی فعال کابین و شیشه‌های ضد گرما و ضد سرما وجود دارند. پکیج سوپر اسکرین MBUX با نمایشگر سمت سرنشین جلو ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته و پکیج زمستان ۴۵۰ دلاری هم شامل غربیلک فرمان گرم شونده است.

با بررسی لیست آپشن های مرسدس بنز E450 آل ترین ۲۰۲۴ به آفتاب‌گیر عقب ۳۸۰ دلاری، درهای سافت کلوز ۵۵۰ دلاری، پشت آمپرهای سه‌بعدی ۱۲.۳ اینچی ۹۰۰ دلاری، پکیج دستیار راننده ۱۹۵۰ دلاری و… می‌رسیم. این پکیج شامل ویژگی‌هایی همچون دستیار پایش نقاط کور فعال، دستیار ترمز، دستیار توقف اضطراری و… است. همچنین کیسه‌های هوای جانبی عقب ۷۰۰ دلار قیمت دارند. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی هیبریدی است که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند و قدرت ۳۷۵ اسب بخاری آن باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای می‌شود. E450 آل ترین به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا