اخبارفناوری و تکنولوژی

کلید اختصاصی هوش مصنوعی درکیبورد گلکسی تب S10 پلاس و اولترا

با وجود تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس در تبلت‌های نسل بعدی سامسونگ، وجود قابلیت Galaxy AI در این دستگاه‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش دنده 6 _ انتظار می‌رود سامسونگ 25 سپتامبر (4 مهر) از سری تبلت‌های پرچم‌دار خود، گلکسی تب +S10 و S10 اولترا، رونمایی کند. این شرکت پیش‌رزرو این دستگاه‌ها را در هند باز کرده است. پیش‌بینی می‌شود امسال سامسونگ فقط مدل‌های گلکسی تب اس 10 پلاس و تب اس 10 اولترا را عرضه کند و از گلکسی تب اس 10 صرف‌نظر کند. حالا باتوجه‌به نزدیک‌ بودن به تاریخ رونمایی، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های ظاهری این دستگاه‌ها افشا شده است. یکی از جدیدترین اطلاعاتی که درز کرده مربوط به صفحه‌کلید و قابلیت‌های هوش مصنوعی این تبلت‌هاست.

به گزارش YTECHB، برخی از تصاویر افشاشده از کاورهای صفحه‌کلید سری گلکسی تب اس 10 نشان می‌دهد آن‌ها کلید اختصاصی هوش مصنوعی خواهند داشت. تصاویر نشان می‌دهند کلید «AI» روی قاب صفحه‌کلید گلکسی تب +S10 و S10 اولترا در هر 2 نسخه استاندارد و باریک وجود دارد که ترک‌پد ندارند.

صفحه کلید گلکسی تب +S10

کلید جدید «AI» سمت راست کلید «Alt Gr»، در قسمت پایین سمت راست صفحه‌کلید دیده می‌شود. این کلید جایگزین کلید «Lang» شده و نماد Galaxy AI را نشان می‌دهد. ظاهراً این کلید به کاربران گلکسی تب +S10 و S10 اولترا اجازه می‌دهد فوراً به ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی دسترسی داشته باشند. طراحی کلی کاور کیبورد مانند نسل قبل خواهد بود و در 2 رنگ مشکی و سفید نمایش داده می‌شود.

تراشه و سیستم‌عامل گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا

هر 2 تبلت گلکسی تب اس 10 و اس 10 اولترا قبلاً در گواهی FCC دیده شده بودند؛ گفته می‌شود هر 2 تبلت از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. براساس لیست Geekbench گلکسی تب +S10، سامسونگ هر 2 دستگاه را با تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک عرضه می‌کند.

این تبلت‌ها به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 14 عرضه خواهند شد و با قرارگیری کلید «AI» در کیبورد، انتظار می‌رود میزبان ویژگی‌های مختلفی از Galaxy AI سامسونگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا