آلمانیآمریکاییاخباراختصاصی دنده 6ژاپنیفرانسویکره ای

فوری؛ آدرس سایت ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد + تحویل آذر و دی ۱۴۰۲

به گزارش دنده 6، تا چند روز دیگر سایت ثبت نام خودروهای وارداتی با عرضه ۸ مدل خودرو‌ی وارداتی به روز خواهد شد. سی‌اس۵۵ چانگان، کیا، هیوندای، تویوتا، هونگچی، بستیون و سوزوکی خودرو‌هایی هستند که عرضه خواهند شد.

آدرس سایت ثبت نام خودروهای وارداتی

آدرس سایت ثبت نام خودروهای وارداتی https://saleauto.ir/ است.  از آنجایی‌که شرکت‌های واردکننده فرآیندهای قانونی برای دریافت مجوزهای لازم (استاندارد، محیط زیست و…) را انجام داده‌اند، سامانه عرضه خودرو وارداتی در هفته آینده برای افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام نموده و دارای اولویت می‌باشند (ثبت نام جدید در این مرحله انجام نمی‌شود) جهت انتخاب باز می‌گردد.

قیمت خودروهای وارداتی

قرار است در مرحله اول اطلاعات خودرو‌ها بارگذاری شود تا مردم بتوانند خودرو‌های عرضه‌شده را ببینند. پس از نهایی شدن قیمت‌ خودروهای وارداتی عرضه آغاز خواهد شد. این خودرو‌ها کمتر از ۲۰ هزار یورو قیمت دارند. قیمت این خودرو‌ها قطعی یا غیرقطعی خواهد بود تا مسیر قانونی قیمت‌گذاری آن‌ها طی شود.

زمان تحویل خودروهای وارداتی

۳۳ هزار نفر در طرح فروش خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام کرده بودند که ۳۰ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط شناخته شدند. در این طرح بیش از ۷ هزار نفر چانگان انتخاب کرده بودند. اکنون آن‌هایی که این خودرو را انتخاب کردند با تأیید انتخاب نهایی خودرو، به شرکت سایپا معرفی خواهند شد و حداکثر تا ۳ ماه آینده خودروی خود را تحویل می‌گیرند. طبق اعلام وزارت صمت این خودرو‌ها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا