اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آستون مارتین ونکوییش هم به لیست مردگان اضافه می‌شود؟

سرنوشت نامعلوم خودروی جذاب آستون

یکی از سخنگویان آستون مارتین تایید کرد که این شرکت در حال دور شدن از تولید ونکوییش و طراحی V۶ موتور وسط آن است، که انتظار می‌رفت در دو سال آینده به عنوان رقیب فراری ۲۹۶ جی تی بی معرفی شود.

آیا این بدان معناست که ونکوییش واقعاً مرده است؟ آستون مارتین از استفاده از کلمه “لغو” خودداری کرد، اگرچه مدت‌ها پیش مشخص شد که خودروسازان به طور کلی ترجیح می‌دهند از چنین پایانی اجتناب کنند.

این اولین باری نیست که از مرگ ونکوییش می‌شنویم. لارنس استرول، رئیس اجرایی آستون مارتین در ماه مِی گفت که این شرکت بر روی جاه‌طلبی‌های کوتاه‌مدت دیگری مانند DB۱۲ که اواخر همان ماه معرفی شد، تمرکز خواهد کرد. همچنین والهالا نیز وجود دارد که قرار است قبل از پایان سال ۲۰۲۳ آزمایش در جاده‌ها را آغاز کند.

همچنین می‌توانید منتظر نسخه‌های ویژه DBX هم باشید، به خصوص که فروش آن برای این برند بسیار مفید است. معرفی اولین خودروی الکتریکی آستون مارتین برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

ونکوییش جدید که ابتدا به عنوان یک کانسپت در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، به عنوان یک ابرخودرو با استفاده از یک موتور ۳.۰ لیتری V۶ با توربوشارژ دوقلو طراحی شده در داخل، در نظر گرفته شد. در مارس ۲۰۲۲، به دلیل صرفه جویی در هزینه، به موتور ۴.۰ لیتری V۸ آ اِم گِ تغییر یافت. این آخرین چیزهایی بود که تا به حال در ونکوییش شنیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا