اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آغاز فروش یکی قدرتمندترین خودروهای هیوندای از سال آینده

هیوندای Ioniq ۵ N از سال آینده در آمریکا قابل خریداری خواهد بود. هیوندای آیانیک N ۵ مدل ۲۰۲۵ از مارس ۲۰۲۴ در نمایندگی‌ها در دسترس خواهد بود. مشتریان می‌توانند به زودی این کراس اور الکتریکی را با دو موتور الکتریکی و حداکثر ۶۴۱ اسب بخار قدرت خریداری کنند.

خروجی استاندارد آن ۶۰۱ اسب بخار است، اما عملکرد N Grin Boost خروجی را افزایش می‌دهد. این عملکرد یکی از چندین ترفند نرم افزاری است که هیوندای در Ioniq ۵ N به کار برده است. N Launch Control سه تنظیمات سطح کشش را برای رسیدن به سریع‌ترین شروع ممکن ارائه می‌کند.

در N Race دو حالت استقامتی و سرعتی وجود دارد که خودرو را برای آن شرایط خاص پیست بهینه می‌کند. N e-shift و N Active Sound + با شبیه سازی صداها و احساسات یک موتور احتراق داخلی و گیربکس هشت سرعته دو کلاچه، تجربه رانندگی را افزایش می‌دهند.

هیوندای می‌تواند در ۳.۲۵ ثانیه، به سرعت صد کیلومتر بر ساعت با تمام ابزارهای نرم‌افزاری خود برسد. حداکثر سرعت آیانیک N ۵ به ۱۶۲ مایل بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده و دارای باتری جدید ۸۴.۰ کیلووات ساعتی است. هیوندای میزان برد باتری را نزدیک به عرضه آن در بازار ایالات متحده و در سال آینده منتشر خواهد کرد.

این خودرو به دلیل داشتن چرخ‌های پهن‌تر و دیفیوزر برجسته‌تر، عریض‌تر و طولانی‌تر است. هیوندای این خودروی برقی با عملکرد بالای خود را با نمای منحصربه‌فرد N Mask جلو و اسپویلر لبه‌ای، برجسته می‌کند.  رینگ‌های آلومینیومی فورج شده بیست و یک اینچی که در لاستیک‌های پیرلی P-Zero پیچیده شده‌اند، در هر چهار گوشه قرار دارند.

هیوندای Ioniq ۵ N مدل ۲۰۲۵ در مارس ۲۰۲۴ به فروشندگان ایالات متحده می‌رسد. این خودروساز هنوز قیمتی ارائه نکرده است، اما سطح بالای Ioniq ۵ Limited از ۵۴۶۸۵ دلار برای مدل ۲۰۲۴ شروع می‌شود. ما انتظار داریم که Ioniq ۵ N قیمت بیشتری داشته باشد.

کیا EV۶ GT ۲۰۲۴ با ۵۷۶ اسب بخار قدرت می‌تواند در ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. پلتفرم این خودرو با هیوندای مشترک بوده و قیمت آن از ۶۲۹۲۵ دلار شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا