اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آماده تغییرات بسیار زیاد، برای نسل جدید کیا سراتو باشید!

تغییرات فراوان، برای رقیب هیوندای النترا

طبق تصاویر جاسوسی بدست آمده، کیا در حال گذراندن تست‌های فنی یک سدان جدید است. با در نظر گرفتن این موضوع، این سدان استتار شده، احتمالا نسل بعدی کیا سراتو/فورته باشد.

در برخی از بازارها، آن را به عنوان سراتو، و برخی دیگر به عنوان فورته می‌شناسند و شاید پس از برداشتن این روکش‌ها، نام آن به K۴ تغییر کند.

از آنجایی که کیا اخیراً یک سدان جدید K۳ را در مکزیک معرفی کرده است، سطح دیگری از سردرگمی را اضافه می‌کند. خودروی مورد نظر در این عکس‌ها، به طور قابل توجهی بزرگتر است.

شکل چراغ‌های جلویی، شبیه به نسل جدید پیکانتو و سورنتو شده و از همان حالت L مانند L مانند مرسوم استفاده می‌کند. بنابراین باید شاهد نمای جلویی با پهنای بیشتر باشیم.

نوارهای LED روشن، به وضوح از بین پوشش‌ها قابل مشاهده هستند. یک جلوپنجره مشبک، میان این چراغ‌ها قرار دارد که احتمالا همان شکل و فرم مرسوم را دارد. این تغییرات، یک انحراف کامل از سراتو/فورته نسل فعلی است.

اسپرت شدن خودروی میان رده کیا

نمای جانبی، ظاهر یک خودروی فست‌بک و کشیده را القا می‌کند. دستگیره‌های درب عقب، از روی بدنه به کناره شیشه‌های جانبی منتقل شده است. چراغ‌های عقب، به شکل عجیبی تفییر کرده‌اند. همان فرم و شکل چراغ L، به شکل بزرگتر و متصل، در بخش پشتی ادامه پیدا کرده است.

لوله‌های اگزوز به ما می‌گویند که یک موتور احتراق داخلی در زیر کاپوت وجود دارد.

در کابین خودرو، ممکن است یک صفحه نمایش بزرگ کیلومترشمار و نمایشگرهای مرکزی اطلاعات سرگرمی، مشابه K۳ جدید وجود داشته باشد.

به این ترتیب، گزینه‌های موتور نیز می‌تواند با K۳ مشترک باشد، یعنی یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱.۶ یا ۲.۰ لیتری.
نسل فعلی کیا فورته در سال ۲۰۱۸، به عنوان یک مدل ۲۰۱۹ معرفی شد و برای سال ۲۰۲۱ دستخوش فیس لیفت شد. اگر این مدل، نسل بعدی سراتو یا فورته باشد، ممکن است تا سال آینده، به طور کامل شاهد معرفی آن نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا