اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آینده برقی اینفینیتی در آستانه رونمایی

اولین مدل تمام الکتریکی اینفینیتی با معرفی کانسپت Vision Qe در ۲۴ اکتبر، دیده خواهد شد. این خودروی الکتریکی ایده‌ای از ظاهر خودروهای آینده اینفینیتی را ارائه می‌دهد و در کنار اعلام چند مدل جدید خیره کننده، معرفی خواهد شد. تیزر متنشر شده تنها اشاره‌ای به آنچه که در اواخر این ماه انتظار می‌رود، ارائه می‌دهد.

این تیزر، تصویری از کانسپتی با تناسبات کوپه چهار در است. این خودرو دارای سقف کشیده‌ای است که به هیوندای Ioniq ۶ شباهت دارد. سقف و شیشه عقب به آرامی وارد قسمت پشتی می‌شوند. این کانسپت دارای لوگوی کلمه بازطراحی شده برند است.

اینفینیتی سال ۲۰۲۲ را با کاهش فروش ۲۰ درصدی به پایان رساند، اما تا حدودی در ۹ ماه اول سال، نزدیک به ۴۸ درصد افزایش یافته است.
خودروی الکتریکی و هجوم محصولات جدید، همگی بخشی از استراتژی نیسان Ambition ۲۰۳۰ هستند. این شرکت در سال ۲۰۲۱ از این طرح رونمایی کرد و در اوایل سال ۲۰۲۳ آن را با معیارهای تهاجمی‌تر به روز کرد.

خودروهای برقی اینفینیتی احتمالاً بر روی یکی از پنج پلتفرم از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در سال‌های آینده سوار خواهند شد. این مجموعه در اوایل سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که به طور مشترک ۲۵ میلیارد دلار در یک طرح خودروهای برقی سرمایه گذاری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا