اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ابرخودروی آمریکایی با قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار، به میدان آمد

فیسکر، عکس‌ها و جزئیات بیشتری درباره مدل پرچم‌دار خود، یعنی رونین منتشر کرد که توسط استارت‌آپ برقی ساز مستقر در کالیفرنیا، در کلاس سوپر GT توصیف می‌شود.

 

یک طرح متفاوت

هنریک فیسکر طراح خودرو، که این شرکت را تأسیس کرده و رهبری می‌کند، می‌گوید که رونین به عنوان یک سدان اسپرت عمل کرده و سقف سخت تاشوی آن قابل جمع شدن است. به گفته این شرکت، سقف تاشو با گوشی هوشمند، در صندوق عقب جمع می‌شود و مقداری فضا برای چمدان باقی می‌ماند. علاوه بر این یک صندوق جلو هم وجود دارد که فضای بار اضافی را ارائه می‌دهد.

 

طراحی خودرو به طور کلی عجیب و شبیه به سایر محصولات این برند است.سوپر GT مفهومی فیسکر از طراحی تلفیقی کلاسیک و مدرن بهره می‌برد.بدنه خودرو طراحی دایره‌ای و خمیده دارد، اما با خطوط تند و تیز چراغ‌ها ترکیب شده است.

 

 

در کابین چه خبر است؟

کابین خودرو، از نمایشگر بسیار بزرگ ۱۷.۱ اینچی عمودی در مرکز داشبورد و همچنین نمایشگر کوچک در مرکز فرمان استفاده می‌کند که در نوع خود، خلاقیت محسوب می‌شود.در پس زمینه این نمایشگرها، یک فضای مسطح بزرگی همراه با گرافیک‌های مختلف قرار دارد. فیسکر از مواد بازیافتی و پایدار، با هدف تبدیل Super GT الکتریکی به پایدارترین ابرخودروی جهان، استفاده خواهد کرد.

همه درب‌ها را می توان از راه دور و توسط یک تلفن هوشمند باز کرد.

پیشرانه برقی نصب شده، کمی بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.فیسکر مدعی شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۲ ثانیه‌ای است! استفاده از مواد سبک وزن مانند قاب آلومینیومی و چرخ‌های فیبرکربنی ۲۳ اینچی، به رسیدن به این شتاب جذاب کمک می‌کند.

بسته باتری یکپارچه نصب شده ، قادر به طی کردن مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری، پس از هر بار شارژ است

از این ابر خودرو، تنها ۹۹۹ دستگاه به صورت دست ساز ساخته خواهد شد که هر کدام، قیمت ۳۸۵ هزار دلاری خواهند داشت. رزرو فیسکر رونین در وب‌سایت شرکت اکنون باز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا