اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ابرخودروی پولستار در نمایشگاه مونیخ رونمایی می‌شود

پولستار از ابرخودروی الکتریکی Synergy در IAA Mobility مونیخ رونمایی کرد و از سه طرح برنده آخرین مسابقه طراحی پولستار الهام گرفته است.

این مدل در مقیاس ۱:۱، ترکیبی از سه طرح برنده است که در آخرین رقابت از بیش از ۶۰۰، طرح موفق به کسب افتخارات شدند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا یک وسیله نقلیه پولستار با محوریت تجربه عملکرد طراحی کنند و در عین حال، یک طرح فنی پیشرفته را ارائه دهند که این امر را به روشی پایدار ممکن می‌کند.

هیئت داوران دو برنده بیرونی و یک برنده داخلی را انتخاب کردند و حاصل همکاری برندگان و پولستار در بیش از شش ماه، تبدیل به یک واقعیت منسجم شد.

طراحی نهایی این ابرخودروی فانتزی با الهام از طبیعت انجام شده و دارای طراحی داخلی شناور تک صندلی با قسمت کنترلی در مرکز آن است. این خودرو با ۱۷۹.۵ اینچ طول و ۴۲.۱ اینچ ارتفاع، دارای تناسبات چشمگیر و جزئیاتی است که هنوز از برند دیگری دیده نشده است و نتیجه نهایی آن، یک ابرخودروی خیره کننده است.

هر دو طراح برنده، Devashish Deshmukh و Swapnil Desai، در پاریس فرانسه مستقر هستند، در حالی که طراح داخلی، Yingxiang Li، در چین مستقر است.

یکی از طراحان بیرونی بر روی حجم‌های توخالی متمرکز بود که از یک کوسه سر چکشی الهام گرفته شده بود. ویژگی برجسته کابین، موقعیت نشستن مبتنی بر عملکرد است که تجربه جدیدی را با تمرکز بر “راحتی و کنترل” ارائه می‌دهد.

خودروی مفهومی سینرژی در غرفه Polestar در مونیخ به نمایش گذاشته خواهد شد. پس از اولین نمایش آن در نمایشگاه، مدل در مقیاس ۱:۱ به ایالات متحده ارسال می‌شود و در آنجا تور خود را آغاز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا