اخبار خارجیاسلایدشو

ابر قایق لوکس و 122 متری کیسمت

به کمک یک فیلم تایم لپس،  ساخت قایق۳۶۰ میلیون دلاری کیسمت با طول ۱۲۲ متر را تماشا خواهید کرد.

به گزارش دنده 6  – شاهد خان یک میلیاردر پاکستانی-آمریکایی و مالک تیم فوتبال آمریکایی جکسونویل جگوارز و باشگاه فولام بریتانیا است. او البته خودروهای لوکس زیادی را در اختیار دارد. البته در بین تمامی دارایی‌های او، ابر قایق کیسمت بیش از همه جلب‌توجه می‌کند و ما می‌خواهیم تایم لپسی از فرایند تولید این محصول فوق‌العاده لوکس را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم.

اگر فکر می‌کنید ساخت و نگهداری یک قایق لوکس با طول ۱۲۲ متر کار راحتی است دوباره فکر کنید. برای به آب انداختن چنین وسیله لوکس و سطح بالایی کارهای بسیار زیادی صورت می‌گیرد و با دیدن تایم لپس آن قطعاً چنین چیزی را تائید خواهید کرد. شرکت لارسن که تولید کننده این قایق است ویدئویی از تولد محصول “ساخت آلمان” خود را منتشر کرده است و حتماً با دیدن ویدئو آن را جادوی مهندسی خواهید نامید.فرایند ساخت این قایق لوکس با آماده‌سازی محیط شروع شده و سپس عرشه پایینی آن توسعه می‌یابد. ورقه‌های بزرگ فلز به گونه‌ای جلب‌توجه می‌کنند که انگار کارگران در حال ساخت یک ساختمان روی آب هستند. با پیشرفت پروژه، اپراتورها همه‌چیز را در جای خود قرار می‌دهند و جوشکاران آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کنند. اندکی بعد می‌توانید فرایند مونتاژ عرشه بالایی را مشاهده کنید که از این نقطه بعد شکل کلی قایق پدیدار می‌شود.

پس از آنکه کارگران کار ساخت عرشه‌های بیرونی را به اتمام رساندند این ابر قایق جذاب به آرامی تبدیل به یک سازه لوکس متحرک می‌شود. جدای از سخت‌های توسعه چنین محصولی، آنچه بیش از همه درباره یک قایق لوکس به چشم می‌آید دقت به جزئیات است و اینجاست که باید به تیم توسعه قایق لوکس کیسمت دست‌مریزاد گفت. سرانجام پس از تلاش‌های فراوان، تیم لارسن کار تولید کابین را نیز به پایان می‌رساند. این ابر قایق شبیه هیچ محصول دیگری نیست و فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.
بد نیست بدانید واژه کیسمت در زبان ترکی به معنی مقصد و سرنوشت است. همچنین باید گفت هزینه ساخت چنین قایقی به ۳۶۰ میلیون دلار می‌رسد و اگرچه رقم بالایی است اما باید دانست برای اجاره آن به مدت یک هفته باید بیش از ۳ میلیون دلار بپردازید. البته یک هفته برای بررسی چنین قایقی زمان کمی است چراکه دارای اتاق‌های زیاد برای ۱۵ مهمان و بیش از ۳۶ خدمه است و برای همه آن‌ها حمام و فضای شخصی در نظر گرفته شده است.
از دیگر امکانات قایق کیسمت می‌توان به عرشه پرواز، جکوزی، حمام و سونا، سینمای مخصوص با تلویزیون ۱۵۰ اینچی و… اشاره کرد. هزینه نگه‌داری بیسمت و حقوق پرسنل آن، سالانه ۳۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا