اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

استراتژی پاگانی نسبت به خودروهای برقی چیست؟

دوری از هرگونه برقی شدن

هفته گذشته، پاگانی نسخه رودستر ابرخودرو ایمولا را معرفی و همزمان یک رویداد تجاری بزرگ را برگزار کرد: معرفی یوتوپیا در آسیا و اقیانوسیه.

بنیانگذار این شرکت، هوراچیو پاگانی به همراه پسرش کریستوفر، در اولین نمایش شرکت کرد و آن دو به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند و به بلومبرگ گفتند که یک هایپرکار الکتریکی از پاگانی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.

اثر منفی پیشرانه برقی روی وضعیت خودرو

بیشتر به لطف استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن، ایمولا رودستر جدید وزن خشک خود را به ۲۷۷۶ پوند می‌رساند. از نظر وزن، این ارقام آن را در لیگ سوپرمینی قرار می دهند، اما بدیهی است که این یک هایپرکار قدرتمند با یک موتور V۱۲ در زیر کاپوت است.
در واقع، وزن کم همیشه یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خودروهای پاگانی بوده است و به گفته هوراچیو، تغییر به پیشرانه الکتریکی و استفاده از باتری، تأثیر منفی بر وزن و عملکرد کلی خودرو خواهد داشت.

تابستان گذشته، گزارشی از Autocar ادعا کرد که پاگانی تلاش‌های تحقیقاتی خود در زمینه خودروهای الکتریکی، که در سال ۲۰۱۸ آغاز کرده بود، رها کرده است. با این حال، هوراچیو با ما تماس گرفت و به ما گفت که این خودروساز به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های الکتریکی و توسعه باتری‌ها و موتورهای الکتریکی برای استفاده در آینده ادامه خواهد داد. اما به نظر می‌رسد تا زمانی که این شرکت یک هایپرکار با آلایندگی صفر عرضه کند، زمان زیادی باقی مانده است.

نظر موسس پاگانی درباره خودروهای چینی!

در طول اولین حضور یوتوپیا در آسیا و اقیانوسیه، هوراچیو همچنین صنعت خودرو را از منظر جهانی‌تر مورد بحث قرار داد. از وی در مورد صنعت خودروهای برقی چین پرسیده شد و در این باره گفت: قیمت خودرو‌های چینی نسبت به برندهای اروپایی ارزان‌تر است و به همین دلیل تولیدکنندگان خودروهای اروپایی باید توجه زیادی داشته باشند و تلاش زیادی برای ماندن در این بازار خاص داشته باشند.

این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار خودروهای برقی روی کره زمین را دارد و هوراچیو معتقد است که “فرصت‌های زیادی برای برندهای چینی در بخش خودروهای برقی وجود دارد و در واقع آنها این کار را در مورد محصول و قیمت گذاری بسیار خوب انجام می دهند. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا