اخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

اسکوتر برقی با هوش مصنوعی ایمن شد

یک استارت‌آپ بریتانیایی هوشمندترین اسکوتر الکترونیکی جهان را راه‌اندازی کرد که از ایمنی منحصر به فردی برخوردار است.

به گزارش دنده 6 و به به نقل از نکست وب، استارت‌آپ بریتانیایی هیلو – که توسط اندی پالمر بنیان‌گذاری شده و اغلب از آن به عنوان پدرخوانده سازنده خودرو‌های برقی یاد می‌شود – یک اسکوتر الکترونیکی جدید با ایمنی و فناوری بالا عرضه کرده است.
اسکوتر الکترونیکی مذکور که هیلو وان نام دارد، مجهز به همان فناوری هشدار برخوردی است که در خودرو‌ها وجود دارد. این اسکوتر الکترونیکی با استفاده از هوش مصنوعی و سیستم بینایی رایانه‌ای، از طریق بازخورد بصری، شنیداری و حسی در دسته فرمان، خطرات قریب الوقوع را به افراد هشدار می‌دهد.
پالمر، که در زمان مدیریت خود در نیسان و بعداً به عنوان مدیر عامل در استون مارتین به ارتقای فناوری شارژ سریع خودرو‌های برقی در بریتانیا کمک کرد، گفت: «اسکوتر‌های الکترونیکی با چالش‌هایی در زمینه ایمنی و درک عمومی مواجه شده‌اند، اما هیلووان یک اسکوتر برقی است که این نگرانی‌ها را به طور مستقیم برطرف می‌کند.»
هیلووان دارای یک چرخ جلوی ۳۱ سانتیمتری است تا هنگام عبور از چاله‌ها با مشکل جدی مواجه نشود. برای افزایش دید در شب این اسکوتر به چراغ روشنایی نیز مجهز است. این اسکوتر همچنین قادر به تشخیص استفاده یا عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا