اخبار خارجیاسلایدر

اسکوتر برقی بی ام و با قیمت ۱۷ هزار دلار رونمایی شد

CE 04 امید دارد با تکیه‌بر فناوری به‌روز مانند نمایشگر وبلوتوث و شعاع حرکتی ۱۳۰ کیلومتری به انتخاب بسیاری تبدیل شود.

به گزارش دنده 6 – بازار خودروی هند مصرف‌کننده موتورسیکلت بسیار زیاد دارد. با پیشرفت فناوری، موجی از این افراد به دنبال محصولات دارای نوآوری و المان‌های رایج در بازارهای روز جهان هستند. در همین راستا، بی‌ام‌و در این بازار از اسکوتر برقی جدیدش با نام CE 04 معرفی کرده است که یک CBU به شمار می‌رود. بی‌ام‌و امید دارد بتواند با با تکیه‌بر طراحی خاص، فناوری به‌روز و عملکرد خیره‌کننده یک تجربه مناسب شهری را برای مشتریانش رقم بزند.

«وکرام پاوا»، مدیدعامل گروه بی‌ام‌و در هند، گفت:بی‌ام‌و CE 04 آغازگر یک عصر تازه در حمل‌ونقل برقی در خانواده محصولات بی‌ام‌و هند خواهد بود. این محصول یک ستاره برقی نوظهور به شمار می‌رود که برای شهر توسعه پیدا کرده است. ساکت ساکت است و چابک رفتار می‌کند و تردد با آن در شهر بسیار راحت خواهد بود. این محصول شلوغی شهر را به یک زمین بازی تبدیل خواهد کرد.
همان‌گونه که از تصاویر مشخص است طراحی آینده‌نگرانه این اسکوتر به‌لطف بهره‌وری از پنل‌های بزرگ و تخت بیش‌ازپیش خودنمایی می‌کند و در لبه‌های آن باعث ایجاد کنتراست یا تناقض شده است. پروفیل کلی این موتور برقی باعث شده تا یک محصول توانا در ذهن مخاطب تداعی شود که به صندلی‌های معلق و قطعات روباز مجهز شده است. طراحان این اسکوتر هدف خلق ان یعنی کاربردی بودن را از یاد نبرده‌اند و یک جایگاه نگهداری کلاه ایمنی و درگاه شارژ هم برای آن تعبیه کرده‌اند.

یک الکتروموتور مغناطیس دائم مایع‌خنک نیروبخش این اسکوتر برقی بی‌ام‌و است که روی‌هم‌رفته ۴۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و بدنه CE 04 را در عرض ۲.۶ ثانیه به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ثانیه می‌رساند. شتاب‌گیری این اسکوتر تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت ادامه پیدا می‌کند. بی‌ام‌و برای نیرودادن به این محصول تازه به یک بسته باتری لیتیوم‌یونی تکیه کرده است که که می‌تواند تا ۱۳۰ کیلومتر راننده خود را همراهی کند.از جمله فناوری‌های مدرن این موتورسیکلت می‌توان به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی TFT با قابلیت انجام دو نرم‌افزار به‌صورت مجزا، اتصال بلوتوث، سواری بدون کلید، دستیار عقب آمدن، کنترل پایداری خودکار یا ASC و سه حالت رانندگی اقتصادی، بارانی و جاده اشاره کرد. بی‌ام‌و این محصول تازه را با قیمت حدودی ۱۷ هزار دلار در بازار هند عرضه کرده است. نظر شما درباره CE 04 چیست؟ آیا بازار این محصولات در کشور ما موفق خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا