اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

اطلاعاتی درباره نسل جدید داج چارجر

هفته گذشته داج عکس‌هایی منتشر کرد که چارجر جدید را بدون هیچ‌گونه پوششی نشان می داد. اکنون، ما آن را در بزرگراه I-۷۵ در میشیگان، نه چندان دور از مقر این خودروساز می‌بینیم.

2025 dodge charger prototype official

کلیپی که توسط کاربر connor.mink@ در اینستاگرام منتشر شده است، نگاهی عالی به نمای عقب چارجر، به‌ویژه آرایش چراغ‌های عقب به ما می‌دهد. به نظر می‌رسد که شیشه‌ی عقب زاویه‌ای تیز دارد و با قضاوت بر اساس اینکه چه مقدار از تکیه‌گاه‌های صندلی‌های عقب را می‌توانیم ببینیم، دید مناسبی به عقب ارائه می‌دهد. یک بال کوچک در عقب وجود دارد که بیشتر تزئینی به نظر می‌رسد تا یک قطعه کاربردی برای بهبود آیرودینامیک.
اگرچه شایعاتی در مورد چارجر احتراقی وجود دارد، فقدان لوله اگزوز به این معنی است که این نمونه اولیه احتمالاً یک مدل برقی است. متاسفانه هیچ شانسی برای شنیدن صدای اگزوز Fratzonic مصنوعی خودرو که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، در این ویدیو وجود ندارد.


عکس‌های رسمی منتشر شده توسط داج، نمای جلویی چارجر جدید را بهتر نشان می‌دهد. این طراحی عناصری از چلنجر فعلی و چارجر ۱۹۶۸-۱۹۷۰ را ترکیب می‌کند.  تاکنون اطلاعات زیادی در مورد فضای داخلی شارژر جدید وجود ندارد.

رندرها این کانسپت را با یک کابین مینیمالیستی، یک نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تقریباً شش ضلعی نشان می‌دهند. چند دکمه فیزیکی در زیر نمایشگر وجود دارد، اما در غیر این صورت کنسول ساده بوده و تعویض دنده به عنوان برجسته ترین عنصر نمایان است.

به مشتریان می‌توانند قدرت خروجی را با ارقام بین ۴۵۵ اسب بخار و ۸۸۰ اسب بخار انتخاب کنند. اگر نسخه‌ای با پیشرانه احتراقی در دسترس قرار گیرد، همه نشانه‌ها به موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی داج اشاره می‌کنند که در برخی از تریم‌های جیپ می‌تواند تا ۵۱۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

انتظار می رود چارجر جدید قبل از تابستان معرفی شود و تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ وارد نمایندگی‌ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا