اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از مرسدس AMG E63 جدید

مرسدس AMG E63 نسل جدید شرکت بنز قصد داشته به عنوان یک رقیب سرسخت برای M5 بی ام و معرفی شود. به تازگی تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده که نشان می دهد با یک سبک جدید در کلاس E رو به رو هستیم و بزودی معرفی خواهد شد.

سدان آینده مرسدس بنز از یک موتور 4.0 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو برخوردار خواهد بود که خروجی 563 اسب بخاری دارد و در مدل اس خروجی آن به 604 اسب بخار خواهد رسید.

در حالی که برخی کارشناسان پیش بینی می کنند یک مدل چرخ عقب محرکی از مرسدس AMG E63 جدید دردسترس نباشد و به جای آن مدل AWD روانه بازار شود، اما به نظر می رسد مرسدس بنز در برخی بازارها مدل چرخ عقب محرکی را به کار خواهد گرفت.

به هر حال اگر شما به دنبال یک مدل چهار چرخ محرک هستید قطعا بایستی بتوان چنین مدلی را خریداری کرد اما نسبت به مدل های دیگر گران قیمت‌تر است.

 

1 دیدگاه

  1. همین ظاهر با چراغ پشت نسل قبل باید میشد. واقعا اشنباه مسئولان بنز بوده که 3 سری از محصولاتش شبیه هم شدند. ضمن اینکه نسل قبل در قسمت چراغ پشت، خوشگلتر بوده. خب وقتی زیباتره چرا استفاده نشه؟!!! نمونه دیگه آلنترا که چراغ عقب در نسل2017 بوضوح زشتر از نسل قبل شده (مسائل فنی اصلا مد نظر نیست. فقط بحث روی زیباییه). شک نکنید کمتر از 2سال دیگه طراحی عقب سری E بنز دوباره تغییر میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا