اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی مرسدس بنز GLA

باتوجه به محبوبیت بسیار کراس اوورها و شاسی بلندها شرکت های تولیدکننده اتومبیل قصد داشته مدل های متعددی در این سبک داشته باشند و یکی از آنها شرکت مرسدس بنز است. این کمپانی در سگمنت کراس اوور دارای مدل GLA بوده که کوچکترین کراس اوور این شرکت نیز محسوب می شود.

 

به نظر می رسد شرکت آلمانی روی نسل بعدی این شاسی بلند مشغول به کار است و نسل دوم آن به تازگی در تست زمستانی مشاهده شد. اگرچه از تصاویری اطلاعاتی کسب نمی شود و خودرو کاملا در استتار بوده اما می توان اشاره ای به ساختار آن داشت. انتظار می‌رود نسل دوم در طراحی شباهتی به کلاس A داشته و حتی ساختاری مشابه آن پیدا کند. اما همچنان تغییراتی در آن حاصل خواهد شد و احتمالا شرکت مرسدس بنز به شکل محسوسی به تغییر چهره نسل دوم GLA می پردازد.

همچنین گفته می شود مرسدس از معماری MFA در ساخت نسل جدید GLA بهره خواهد گرفت که پیشتر در کلاس A شاهد بودیم. گذشته از طراحی در پیشرانه علاوه بر نسخه بنزینی، یک نسخه هیبریدی تدارک دیده خواهد شد تا به خوبی با ساختار آن همخوانی داشته باشد. مدل رده بالا احتمالا شامل خروجی 400 اسب بخاری شود که توسط یک پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ تولید خواهد شد.

GLA در بخش عقب حالت کوپه ای داشته و بیشتر باید آن را یک کراس اوور مایل به کوپه محسوب کرد. خانواده سری GL شاسی بلندهای شرکت مرسدس بوده که GLC، GLA و GLE نام دارند و هر یک از ابعاد خاص خود بهره می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا