اخبار خارجیاسلایدر

انتشار عکس‌ های جاسوسی بی ام و M2با بال بزرگ

  کوپه تغییر کاملی پیدا نکرده است، اما استتار تلاش می‌ کند تا به ‌روزرسانی‌ های بصری را پنهان کند.

به گزارش دنده 6 –  کوپه تغییر کاملی پیدا نکرده است، اما استتار تلاش می‌ کند تا به ‌روزرسانی‌ های بصری را پنهان کند.

  M2 تنظیم ‌شده دارای اسپلیتر جلویی اسپرت ‌تر و تیغه‌های بزرگ‌تر در ورودی‌ها است. در امتداد جانبی، AC هواپیماهای غواصی را به گلگیرهای جلو اضافه کرد، در حالی که در عقب دارای یک بال بزرگ، یک دیفیوزر جدید و لوله های اگزوز مونوگرام تیونر است که احتمالاً به سیستم اگزوز و موتور ارتقا یافته متصل می شود.

نیروبخش M2 جدید موتورS58 بی ام و است. موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توئین توربوشارژر 453 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور از کارخانه تولید می کند. ACS2 اسپرت باید در خروجی افزایش یابد، به خصوص اگر ارتقاء آن برای مدل های دیگر نشانه ای باشد. M2 تنظیم شده می تواند با دست کمک کننده AC به 50 اسب بخار قدرت اضافه کند.

اسب بخار اضافی باید آمار عملکرد آن را بهبود بخشد. M2 استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی می تواند در 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. اتومات هشت سرعته اختیاری سریعتر است و در 3.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد و این اعداد باید باACS2 اسپرت کاهش یابد.

ما هیچ عکسی از فضای داخلی AC نداریم، اما انتظار تغییرات قابل توجهی نداریم. تیونر می تواند برخی از تزئینات را تغییر دهد یا گلدوزی منحصر به فرد را به صندلی ها یا تشک های کف زمین اضافه کند. صفحه نمایش خمیده بی ام و که صفحه نمایش راننده و سیستم اطلاعات-سرگرمی را در خود جای می دهد باقی خواهد ماند و AC را برای تغییر یا به روز رسانی اندک در داخل باقی می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا