اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

اولین فیس‌لیفت مک لارن GT پس از چهار سال معرفی شد

مک لارن برای سال ۲۰۲۴، اولین تازه‌سازی بزرگ خود برای گرند تورر خود با نام GTS ارائه می‌کند، جایگزینی که با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها همراه است.

به عنوان مثال، اکنون می‌توانید دماغه ماشین را تنها در چهار ثانیه بلند کنید که دو برابر بهتر از نسخه قبلی است. همچنین با باز کردن درب عقب شیشه‌ای با عملکرد الکتریکی، ۱۴.۸ فوت مکعب فضای بار به دست می‌آورید.

به گفته مک لارن GTS کاربردی‌ترین ابرخودرویی است که می‌توان با پول خرید. این خودرو به عنوان تجهیزات استاندارد دارای ترمزهای کربن سرامیکی و دمپرهای تطبیقی ‌‌است. علاوه بر این، فاصله از زمین بسته به فعال بودن یا نبودن سیستم بالابر از ۴.۳ تا ۵.۱ اینچ متغیر است.

اگرچه GTS جدید برای سال ۲۰۲۴ هنوز یک ابرخودروی مناسب است، حتی قدرتمندتر از قبل نیز هست. مک لارن موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توئین توربو را تقویت کرد تا ۱۴ اسب بخار قدرت اضافی برای مجموع ۶۲۶ اسب بخار بدست آورد. علاوه بر این، ۲۲ پوند از وزن آن کم شده که به این معنی است که وزن آن اکنون ۳۳۵۱ پوند است.

مهره‌های تیتانیومی سفارشی که ۳۵ درصد سبک‌تر از پیچ و مهره‌های چرخ استاندارد هستند، در این کاهش وزن نقش دارند. رنگ خاکستری لاوا اولین کار خود را با GTS انجام می‌دهد.

با وجود ماهیت تمرکز بر GT، مک لارن هنوز هم بسیار سریع است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۳.۱ ثانیه، ۰ تا ۲۰۰ در ۸.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن محدود به ۳۲۶ کیلومتر بر ساعت است. این پیشرانه V۸ هنوز هم ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس SSG هفت سرعته (گیربکس تعویض متوالی) ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا