اخبار خارجیاسلایدر

این تویوتا حتی در 40سالگی بازنشسته نمی‌شود!

این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگرهای آنالوگ اطلاعات کیلومتر و… مجهز شده است.

به گزارش دنده 6 – تویوتا این روزها با معرفی نسل جدید لندکروزر تبدیل به تیتر اصلی رسانه‌های خودرویی شده است. سلطان شاسی بلندهای ژاپنی با چهره‌ای متفاوت و جدید معرفی شده، اما زبان طراحی که همراه خود دارد به شدت با تاریخ پرافتخار لندکروزر پیوند خورده است.
یکی دیگراز محصولاتی که اخیرا تویوتا آن را به رسانه‌ها معرفی کرده، تداوم تولید لندکروزر ۷۰ با مدل ۲۰۲۴ است. تویوتا از تصمیم خود برای فروش لندکروزر سری ۷۰ در ژاپن خبر داده و تغییرات طراحی مهمی نیز برای نمای ظاهری این محصول قابل اعتماد و سخت جان در نظر نگرفته است.
پیشرانه ۲.۸ لیتری دیزل لندکروزر ۷۰ با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. میزان خروجی این مجموعه ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر است. سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.
لندکروزر ۷۰ مدل ۲۰۲۴ از منظر ابعاد برابر با ۴۸۹۰ میلیمتر در طول، ۱۸۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۹۲۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۳۰ میلیمتر است.
پسر عموی استرالیایی لندکروزر ۷۰ همچنان با پیشرانه ۸ سیلندر دیزل ۴.۵ لیتری عرضه خواهد شد. خروجی ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر در اختیار عاشقان کانگرو قرار می‌گیرد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۵ سرعته دستی استفاده می‌شود. البته امکان سفارش پیشرانه ۲.۸ لیتری نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده که فقط با جعبه دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.
در استرالیا علاوه بر پیکاپ، تریم شاسی بلند این پلتفرم نیز عرضه خواهدشد که در قسمت دماغه به روزرسانی‌های نسخه پیکاپ را همراه دارد.
این آقای ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگرهای آنالوگ اطلاعات کیلومتر و… مجهز شده است.
در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: هشدار خروج از خط، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر و نور بالای اتوماتیک به خودرو اضافه شده است.
برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر عرضه این لندکروزر در بازارهای ژاپن و استرالیا باشیم.

لندکروزر سری ۷۰ پیکاپ و اس یو وی

این تویوتا 40ساله بازنشسته نمی‌شود!/ عکس
این تویوتا 40ساله بازنشسته نمی‌شود!/ عکس
این تویوتا 40ساله بازنشسته نمی‌شود!/ عکس
این تویوتا 40ساله بازنشسته نمی‌شود!/ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا