اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

این جگوار برای عاشقان خودروهای ژاپنی ساخته شده

تغییراتی عجیب در یکی از زیباترین خودروهای جهان

جگوار E-Type به طور ویژه‌ای یکی از زیباترین خودروهایی است که تا به حال ساخته شده است، درست مانند مرسدس ۳۰۰SL گالوینگ و لامبورگینی میورا. این خودرو توسط DevSpeed ‌‌Motorsports برای نمایشگاه SEMA ۲۰۲۳ دچار تغییراتی شده و این هفته در غرفه Eneos در لاس وگاس حضور خواهد داشت.

این خودرو به موتور ۲JZ-GTE اقتباس شده از تویوتا سوپرا و همچنین توربوشارژر بورگ وارنر EFR ۸۴۷۴ مجهز شده که در نوع خود جالب است! نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی ZF که از BMW M۳ E۳۶ قرض گرفته شده است، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

هر قطعه از یک خودرو!

قدرت توقف توسط ترمزهای جلو که از شورولت کوروت (C۵) ۲۰۰۳ گرفته شده است، تامین می‌شود، در حالی که ترمزهای عقب از یک سدان BMW سری ۵ (۵۳۵i، E۶۰) مدل ۲۰۱۰ تامین می‌شود. برای ایجاد فضا برای لاستیک‌های گوشتی، فلرهای برآمده گلگیر طراحی شده و قبل از افزودن فیبر کربن برای تقویت پانل‌های بدنه، به صورت سه بعدی چاپ شدند.

این جگوار E-Type دارای ترکیبی بد از قطعات است، از جمله سیستم تعلیق سفارشی جلو، رول‌های نقره‌ای، رول کیج DevSpeed، به‌علاوه تعدادی قطعات داخلی مانند فرمان OMP، صندلی‌های تیلت با مهارهای Schroth و پدال OBP.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا