اخباراخبار داخلی

بازگشت دیار خودرو به مدار تولید

دیار خودرو یکی از شرکت های خودروسازی ایران بوده که روزهای پر فراز و نشیبی را در جریان دوره فعالیتش طی کرده است. این شرکت از سال 1379 در گلپایگان با تولید قطعات بدنه سپند شروع به فعالیت کرد و بعدها به عرضه کننده محصولات شرکت های چینی بایک و گریت وال تبدیل شد. خودروهای تجاری گریت وال، یعنی وانت های گریت وال وینگل 3 و وینگل 5  از محصولات شناخته شده این شرکت هستند که بسیاری از این خودرو توسط نهاد های دولتی به خدمت گرفته شده اند. این شرکت سرمایه گذاری هایی برای تولید دو مدل از محصولات شرکت بایک، یعنی بایک سابرینا و بایک سنوا انجام داد که به دلیل قیمت گذاری غیر رقابتی و کمبود خدمات پس از فروش، در بازار با شکست مواجه شدند.

 

پیشنهاد مطالعه:

گرفتاری مشتریان دیار خودرو مشهد ادامه دارد

تاخیر و بدقولی در تحویل محصولات دیار خودرو

 

 

در دوره ای، مشتریان دیار خودرو از این شرکت شکایت های گسترده ای را مطرح کردند. برای مثال در یک نمونه شرکت خودروهای تولید سال 2013 را با قیمت خودروی سال 2014 تحویل مشتریان داده بود که این امر نارضایتی آن ها را در پی داشت. اخباری نیز در مورد کلاهبرداری نمایندگی مشهد این شرکت را می توانید در خبرگزاری ها بخوانید. علاوه بر دو مشکل گفته شده، این شرکت خودروهایش را بدون مدارک و بدون پلاک به خریداران تحویل می داد که استفاده از آنها را برای مشتریان غیر ممکن می نمود.

در آبان 95 نیز وحید منایی، معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ابطال مجوز شرکت سازه‌های خودرو دیار خبر داد. بیشتر شکایات مربوط به این شرکت، در خصوص خودروهای بایک بوده است.

اما گویا دیار خودرو به مدار تولید بازگشته و قصد دارد تا خاطرات بد گذشته را پاک کند. در حال حاضر اگر به سایت این شرکت مراجعه کنید، خواهید دید که شرایط فروش این شرکت بر عهده نیرو خودرو آسیاست و این شرکت نمایندگی های فعالی در شهر های مختلف دارد. عمده محصولی که طی چندماه گذشته توسط این شرکت به فروش رسیده، وانت گریت وال وینگل 5 بوده است که با قیمتی در حدود هشتاد میلیون تومان به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا