اخباراسلایدشواطلاعیه فروش

 با اقساط ماهیانه 15 میلیون تومان ،شرایط فروش جدید پیکاپ KMC T8

گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش اقساطی خودرو پیکاپ KMC T8 ویژه تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش دنده 6 ، شرکت کرمان موتور قصد دارد از تاریخ ۱۶ تیر ماه ماه ۱۴۰۳ لغایت ۲۴ تیر سال جاری، پیکاپ پرطرفدار و جنجالی کی ام سی T8 را به‌صورت اقساطی و با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه کند.

در این طرح فروش، خودرو کی ام سی T8 در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان و با شرایط اقساطی با پیش پرداخت های ۸۰۰، ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

لازم به ذکر است اقساط به‌صورت هر ۲ ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک نیز ۱۴۰۳/۰۹/۱۵ خواهد بود. خریداران با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومانی، ۹ قسط ۳۰ میلیونی را باید بپردازند و در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ نسبت به پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان دیگر اقدام کنند. خریداران با پیش پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان ۱۲ قسط ۳۰ میلیونی را خواهند پرداخت و پرداخت آخر آنها در ۱۵ آبان ۱۴۰۵ به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. و خریداران با پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان، ۱۵ قسط ۳۰ میلیون تومانی را می‌پردازند و پرداخت آخر آنها به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۶ انجام می شود.

شرایط فروش پیکاپ KMC T8

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8

شایان ذکر است خریداران پیکاپ تی ۸ به صورت نقدی و یا اقساط ۳۰ ماه، از هشت سرویس دوره ای اول تا ۴۰ هزار کیلومتر و در طول مدت گارانتی بصورت رایگان برای این خودرو بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است، در این شرایط فروش از پیکاپ KMC T8، سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی نیز اضافه می‌شود. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام با مراجعه به وسایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا