اخبار خارجی

با این خودروی بی‌نظیر بی‌ام‌و برای همیشه خداحافظی کنید

بی‌ام‌و رسما تایید کرد که سری ۶ گرن توریسمو از تولید خارج شده است.در جریان راه اندازی مجدد سری ۵ در سال ۲۰۲۳، تولید بی‌ام‌و سری GT ۶ متوقف خواهد شد.

به گزارش دنده 6 – همانطور که می‌دانید، نقش مدل‌های قبلی BMW سری ۶ کوپه، کانورتیبل و گرن‌کوپه اکنون توسط BMW سری ۸ مربوطه ایفا می‌شود. BMW سری ۶ GT با کد G۳۲، آخرین مدل باقی مانده از سری ۶ بود.

با این خودروی بی‌نظیر بی‌ام‌و برای همیشه خداحافظی کنید/عکس

نسل‌های مختلف سری ۶، به خصوص نسل سوم با کد F۱۳، جزو زیباترین خودروهای BMW محسوب می‌شوند.

با این خودروی بی‌نظیر بی‌ام‌و برای همیشه خداحافظی کنید/عکس

بی‌ام‌و سری ۶ گرن توریسمو که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، هرگز برای این شرکت در بازار موفقیت‌آمیز نبوده است.فروش زیادی به مشتریان خصوصی ثبت نکرده است و بیشتر به عنوان تاکسی فرودگاه و هتل در برخی از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است.بنابراین نباید تعجب آور باشد که BMW قصد دارد تولید این مدل را اواخر امسال متوقف کند.

با این خودروی بی‌نظیر بی‌ام‌و برای همیشه خداحافظی کنید/عکس

در حالی که در حال حاضر هیچ چیز تایید نشده است، BimmerToday گزارش می‌دهد که سری ۶ GT برای مدل سال ۲۰۲۴ از محدوده این برند حذف می شود.
تنها ۵۰۹ دستگاه از این مدل در سال گذشته در آلمان فروخته شد که رقمی بسیار کم است، به ویژه با توجه به این واقعیت که خانواده سری ۵ (که پلت فرم و موتورهای یکسانی دارند) در سال ۲۰۲۲ هر ماه فروش چهار رقمی داشتند.

با این خودروی بی‌نظیر بی‌ام‌و برای همیشه خداحافظی کنید/عکس

آینده سری ۶ چیست؟ برای شروع، در حال حاضر هیچ چیز رسمی وجود ندارد.با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بی‌ام‌و ممکن است راه مرسدس بنز را با CLE که اخیراً عرضه شده است، دنبال کند.یا به بیان ساده، نسخه های کانورتیبل و کوپه سری ۴ و سری ۸ می‌توانند به یک مدل کابریولت جدید و یک مدل کوپه زیر چتر سری ۶ تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا