اخبارفناوری و تکنولوژی

با این دوچرخه‌های آبی با کارایی بالا از روی آب عبور کنید

چیلی بوتز، یک مبتکر پیشرو در دنیای ورزش های آبی است که دوچرخه های آبی با کارایی بالا را مهندسی کرده است . طراحی‌های چیلی بوتز ، با دو مدل اصلی خود، Bikeboat Up و Bikeboat Rec، برای کسانی که خواهان وسیله‌ای منحصربه‌فرد و کارآمد برای عبور از آب هستند، پاسخ می‌دهد.

دوچرخه های آبی، به عنوان یک مفهوم کلی، راحتی دوچرخه سواری را به آب می آورند. آنها جایگزینی با طراوت برای ورزش های آبی سنتی ارائه محسوب می شوند و تجربه ای هیجان انگیز و در عین حال ایمن را ارائه می دهند که مزایای دوچرخه سواری و قایق رانی را با هم ترکیب می کند. به عنوان یک روند در حال ظهور، دوچرخه سواری در آب به افراد اجازه می دهد تا به راحتی در آب حرکت کنند و یک فعالیت تفریحی هیجان انگیز و سازگار با محیط زیست را ارائه دهند.

دوچرخه های آبی ساخته شده به عنوان سریع ترین های دوچرخه های آبی در بازار مشهور هستند و به سرعت 10 مایل در ساعت (16 کیلومتر در ساعت) می رسند. این شرکت به طراحی هوشمند این دوچرخه‌ها افتخار می‌کند که استحکام و سبکی قاب آلومینیومی را ترکیب می‌کند. نتیجه یک دوچرخه آبی محکم و سبک است که به راحتی در کمتر از پنج دقیقه مونتاژ می شود و به راحتی در صندوق عقب اکثر خودروها قرار می گیرد.

پیکربندی کاتاماران دوچرخه ها ثبات را تضمین می کند و واژگون شدن آن ها را تقریبا غیرممکن می کند. قطعات آلومینیومی آنودایز شده اند و از قطعات فولادی ضد زنگ برای محافظت کامل در برابر خوردگی استفاده می شود و آنها را در برابر آب شور مقاوم می کند.

محبوبیت دوچرخه‌های آبی Chiliboats در سرتاسر جهان افزایش یافته است و اکنون بیش از 200 مکان در سراسر جهان اجاره می‌دهند. از استرالیا و سوئد گرفته تا مصر، دبی و شهرهای مختلف برزیل، دوچرخه‌های آبی Chiliboats توسط کارآفرینان برای ایجاد مشاغل اجاره منحصر به فرد و سودآور استفاده می‌شوند. این کسب و کارها به دلیل سادگی و هیجان دوچرخه سواری در جذب طیف وسیعی از مشتریان موفق بوده اند. صاحبان کلوپ، اسکله، هتل، استراحتگاه و مسافرخانه نیز ارزشی در افزودن قایق های دوچرخه به فضاهای خود پیدا کرده اند، به طوری که برخی از مشتریان به دلیل در دسترس بودن دوچرخه های آبی Chiliboats به طور خاص به دنبال این مکان ها هستند.

این دوچرخه آبی دوچرخه سواری در آب را به انتخابی جذاب برای افراد در هر سنی تبدیل می کند. دوچرخه‌های آبی نیازی به تعادل ندارند و حتی برای کسانی که نمی‌توانند دوچرخه‌های زمینی برانند را به آن‌ها دسترسی داشته باشند. احساس پدال زدن روی آب، تجربه ای منحصر به فرد با حداقل خطر آسیب را ارائه می دهد، زیرا تلاش مداوم، مرطوب و بدون لرزش است. قایق های دوچرخه Chiliboats همه کاره هستند و برای استفاده در آب های مختلف از جمله برکه ها، دریاچه ها، رودخانه ها و حتی در دریا (خارج از منطقه موج سواری) مناسب هستند.

مدل‌های قایق‌های دوچرخه، همانطور که در نسخه بریتانیایی وب‌سایت Chiliboats فهرست شده‌اند، 2580 پوند قیمت دارند. و قایق‌های دوچرخه در سراسر جهان از طریق FedEx تحویل داده می‌شوند، معمولاً ظرف یک هفته پس از سفارش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا