اخباراخبار خارجی

با این شاسی‌بلند لوکس شما میتوانید پیتزا بپزید!

لکسس GX برای سال ۲۰۲۴ دستخوش به‌روزرسانی بزرگی شده و با ظاهری ویژه و متحول‌شده به بازار عرضه شده است. این برند ژاپنی در همکاری با برند لوازم لوکس Monogram از کانسپت ویژه‌ای نیز رونمایی کرده است.

به گزارش دنده6 : لکسس GX جدید از استایل مناسب و عضلانی استفاده می‌کند که استحکام و کارایی را با تمام چیزهایی که از قیمت ۶۵ هزار دلار انتظار دارید دریافت کنید، به نمایش می‌گذارد. این کانسپت جدید با همکاری برند لوازم لوکس Monogram ثابت می‌کند که می‌توانید تقریباً هر چیزی را به خودرو اضافه کنید.

لکسس، GX را با اجاق برقی ۳۰ اینچی مونوگرام برای پخت پیتزا، نان فانتزی یا هر چیز دیگری که می‌خواهید در آن بپزید، مجهز کرده است. این خودرو همچنین دارای محفظه‌های خنک‌کننده برای نوشیدنی‌های شما در کنسول وسط و عقب و نیز کارد و چنگال، سخت‌افزار و فضای ذخیره‌سازی لازم و موردنیاز است.

در نمای جانبی خودرو فضایی برای قرارگیری لیوان‌ها و درب بازکن تعبیه‌شده است. به گفته لکسس، GX همچنین دارای اولین و تنها دستگاه یخ‌ساز ویژه در ایالات‌متحده است که یخ‌های کروی می‌سازد.

چرم شتری دو رنگ با طرحی سفارشی، صندلی‌ها و پنل درب را همراه با ادوات تیتانیومی و تخته‌سنگ دکتون تزئین می‌کند. این SUV از رینگ‌های سفارشی و تزئینات بیرونی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند.

با این شاسی‌بلند لوکس حتی می‌توانید پیتزا بپزید! / عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا