اخباراختصاصی دنده 6اسلایدر

با ساعت برایتلینگ سوار فورد شوید

خط تولید خودروهای اسپورت آمریکایی با Breitling Manufacture Caliber 01 یک عضو جدید به تیم  عضلانی آن‌ها اضافه شده است.

دهه 1960 دهه آزمایش، سرگرمی، آزادی و انرژی بود. چه کروز سواری با موتور سیکلت و چه بالا بردن دور یک اتومبیل اسپورت، و به عبارتی زندگی با تمام سرعت در دستور کار بود. بنیانگذار نسل سوم ویلی بریتلینگ این تغییر سرعت را احساس کرد و تصمیم گرفت یک کرنوگراف غیر متعارف طراحی کند که اوج دوران را به تصویر بکشد، و وی آن را Top Time نامید.

ژرژ کرن، مدیر اجرایی Breitling می گوید: ما به دنبال حس آزادی و سرگرمی با مجموعه خودروهای کلاسیک فورد که از دهه 1960  الهام گرفته، هستیم و خوشحالیم که بار دیگر با فورد برای معرفی مدل جدید تاندربرد همراه با نسخه های به روز فورد موستانگ، شورولت کوروت و کرنوگراف های شلبی کبرا شریک هستیم.

مجموعه پرفروش‌ترین خودروهای کلاسیک تاپ تایم در سال 2021 چنین موفقیتی را به دست آورد، Breitling چاره‌ای جز بازگرداندن آن نداشت البته این بار با دریچه گاز بیشتر.

سبک و سرعت، با یک موتور قدرتمند جدید

از همان ابتدا، تاپ تایم تماماً اکشن بوده است و به سرعت در میان علاقه مندان به موتور و مجموعه مد به محبوبیت تبدیل شد. این سنت پرشور و هیجان انگیز امروز با همکاری Breitling با برخی از جذاب‌ترین نام‌ها در چرخ‌ها برای ایجاد طرح‌های Top Time ادامه دارد؛ و مارک‌هایی مانند Deus Ex Machina و Triumph Motorcycles برای دوچرخه، فورد تاندربرد و موستانگ، شورولت کوروت و شلبی کبرا برای اتومبیل‌ها ادامه دارد.

Breitling Manufacture Caliber 01

مجموعه به روز شده خودروهای کلاسیک اکنون شامل مدل فورد تاندربرد با بند قرمز و صفحه سفید تمیز است که چشم را به آرم تاندربرد آبی رنگ و عقربه های کرنوگراف قرمز می کشاند. این چهار ساعت دارای رنگ‌ها و نمادهای خودروهای اسپورت دهه‌های 1950 و 1960 خود هستند و اکنون همگی با موتور جدیدی در زیر کاپوت عرضه می‌شوند.

Top Time B01 Ford Thunderbird

این حرکت و تولید استثنایی، که مکانیک های تصفیه شده آن از طریق قاب و با کریستال یاقوت کبود قابل مشاهده است، ذخیره انرژی تقریباً 70 ساعته و ضمانت 5 ساله را ارائه می دهد. کالیبر Breitling 01 برای اولین بار در سال 2009 منتشر شد. مانند تمام کالیبرهای مکانیکی Breitling، هر کدام از آنها گواهینامه دقیق COSC را دریافت کرده اند. و به عنوان یک حرکت تولیدی، باید یک سری از آزمایش‌های شوک، سیم‌پیچ و فشار داخل طاقت‌فرسا را نیز پشت سر بگذارد. برای قرار دادن کالیبر، کیس Top Time بهبود یافته است و اکنون مقاومت تا عمق 100 متر در برابر آب را ارائه می دهد.

Top Time B01 Shelby Cobra

عناصر طراحی شامل بند مسابقه‌ای چرم سوراخ‌دار، مقیاس سرعت‌سنج و شماره‌های فرعی متضاد (نه کاملاً مربعی، نه کاملاً گرد) هستند که تداعی‌کننده گیج‌های داشبورد قدیمی هستند، و درست مانند مدل قبلی خود در دهه 1960، قاب فولادی ضد زنگ 41 میلی متری Top Time یک اندازه راحت برای دوستداران ماشین و ساعت های مختلف است.

Top Time B01 شورلت کوروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا