اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

با Sleep Pack می توانید در Dacia Duster خود بخوابید

VANLIFE - در Jogger ظاهر شد، اما اکنون "بسته خواب" در Dacia Duster جدید وارد شده است. این تخت تاشو در داخل شاسی بلند فرانسوی-رومانیایی چگونه کار می کند؟ ما می خواستیم به ته آن برسیم. در ماه ژوئن به Beaufortain با 6 درجه آن سفر کنید تا تجربه ای با "ماشین کمپر" داشته باشید.

به گزارش دنده 6 – گاهی اوقات سیارات در یک راستا قرار می‌گیرند، زمانی که می‌بینیم، مانند حال حاضر، چندین مد با هم برخورد می‌کنند. البته Vanlife و آواتار مقرون به صرفه تر آن: “Camp-car”، این سرگرمی که شامل تبدیل ماشین شما به مکانی برای خواب است. ترند محبوب دیگر داچیا داستر جدید است که پس از اولین نمایش رسانه ای چاپلوس، در حال جمع آوری سفارشات است. بنابراین طبیعی بود که مدهای آن لحظه با هم جمع شوند.

این بسیار خوب است، با توجه به اینکه داچیا بیش از دو سال است که در تلاش است تصویری ماجراجویانه ایجاد کند و این برند قبلاً یک بسته خواب در یکی دیگر از مدل های خود داشت: Jogger. بنابراین کاملاً طبیعی است که تخت تاشو جای خود را در نسخه سوم شاسی بلند فرانسوی-رومانیایی پیدا کرد. لطفاً توجه داشته باشید: برای وانلایف که ترکیبی از روز و شب، اقامت و همچنین غذا و حمام است، تکرار می کنیم: بسته خواب یک تخت ساده برای دو نفر است. حداقل برای دو عاشق، زیرا عرض تخت از 130 سانتی متر تجاوز نمی کند و حتی در آن زمان: فقط در سطح شانه. از نظر طول، همه چیز با 1.90 متر خوب است که به همه اجازه می دهد (تقریبا) دراز بکشند. اما برای پذیرش آن، باید آن را امتحان کند. سپس به سمت دریاچه آلپ سنت گورین در بوفورتین بروید.

این مکان، تا حدودی منزوی، در بیش از 1500 متر واقع شده است. وقتی صحبت از دما به میان می آید، برای ترساندن یک اینوئیت کافی نیست، حتی اگر در ماه ژوئن، در شب از 6 درجه تجاوز نکند. با اضافه کردن مقداری باران و غیاب کامل قیر، یک کوکتل عالی از خصومت به دست می آوریم تا تأیید کنیم که داستر TCE 130 می تواند به سمت این سد حرکت کند، دارایی EDF که به طور استثنایی به ما اجازه دسترسی به سایت را حتی با ماشین های حرارتیاگر خودرو با واحد بنزینی هیبریدی خود همه جا می رود، با این وجود باید به شما هشدار داد: با وجود گشتاور 230 نیوتن متری، در دورهای بسیار پایین کمی توخالی است. مشکلی نیست، با این وجود، ما سالم به زمین می رسیم و این عدم ماهیگیری در شروع کار تا حد زیادی با تمام ویژگی های دیگر دستگاه جبران می شود.

پس از نصب، باید این بسته خواب را باز کنید تا شب را در کوه های آلپ بگذرانید. این دستگاه در واقع از یک جعبه 50 کیلوگرمی تشکیل شده است که تمام فضای صندوق عقب را اشغال می کند که معمولاً حاوی 476 لیتر است. برای سفر آخر هفته به آلپ ناخوشایند است. اما François Aupierre، رئیس لوازم جانبی این برند، برای دفاع از نوزادش می آید. کیسه خواب نه تنها در مواقعی که لازم نیست برداشته می شود، بلکه حاوی گاوصندوق نیز می باشد. حتی اگر دومی فقط 170 لیتر داشته باشد، باز هم 40 لیتر بیشتر از رودستر مزدا MX5 است.

بدیهی است که برای رفتن به تعطیلات دونفره، چیزی برای خوردن و نشستن، باید از یک قفسه سقف و یک جعبه سقف عبور کنید. مهم نیست، داچیا همه چیز را برنامه ریزی کرده است. یک خط کامل به شما این امکان را می دهد که به داستر خود ظاهری بدهید که یک اکسپدیشن لندروور دیفندر را شبیه یک سدان آسفالت دوستانه می کند. حتی بیل حذف شن و ماسه نارنجی روشن نیز موجود است.

در حالی که منتظر اصلاح داستر هستیم، اجازه دهید به استقرار تخت ادامه دهیم. در کمتر از 10 دقیقه جعبه چوبی به تخت تبدیل شد. برای رسیدن به این هدف، باید صندلی‌های عقب را تا کرد، اما صندلی‌های جلو را تا حد امکان به جلو برد. بنابراین در پیکربندی خواب، رانندگی غیرممکن است، که در مورد لوازم جانبی مشابهی که برای Jogger ساخته شده است، صدق نمی کند زیرا این “استیشن واگن” 20 سانتی متر بلندتر از SUV است.

با Sleep Pack، اکنون می توانید در Dacia Duster خود بخوابید، اثبات با Sleep Pack، اکنون می توانید در Dacia Duster خود بخوابید، اثبات با Sleep Pack، اکنون می توانید در Dacia Duster خود بخوابید، اثبات
واقعیت این است که تخت در این بسته نسبتا راحت است و ما اشتباه کردیم که مراقب نازکی تشک باشیم. شما پس از ایجاد چند انحراف، عبور از درب سرنشین عقب، و پس از تلاش برای قرار گرفتن در کیسه خواب، با وجود فضای پایین، به آنجا می رسید. اما یک بار در جای خود، همه چیز خوب است. مخصوصاً اگر دقت کرده باشید (هنوز در قسمت لوازم جانبی) خاموشی پنجره بخرید تا کمی خلوت داشته باشید و اگر از تاریکی می ترسید لامپ های LED کوچک بخرید.

اگر قاطعانه تصمیم دارید تعطیلات متحرک را بگذرانید، این “بسته خواب” جایگزین جالبی برای ون ها، ون ها و سایر ون های کمپر است. هنگام سفارش همزمان با خودرو، قیمت آن 1590 یورو است، اما اگر بعداً به آن فکر کنید، 400 یورو اضافه می شود.

یک خواب واقعی فرانسوی
با این قیمت، تنها رقیب آن چادر سقفی است، اما فقط در نسخه پایین رده و ضد آب بسیار کمتر در برابر سرما. و سپس، این لوازم جانبی که توسط Qstomize، یکی از شرکت های تابعه گروه رنو در نرماندی ساخته شده است، به ما اجازه می دهد تا تأیید کنیم که این تخت اضافی یک تخت خواب فرانسوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا