اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

برابوس یک ماشین، قایق و یک ساعت به شما می دهد

بسته Brabus Deep Blue Statement مجموعه کاملی است که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید، اما اگر می خواهید آن را بپردازید بهتر است جیب های پرپولی داشته باشید.

برابوس به این موضوع توجه کرده است، به همین دلیل است که هر سه را در یک بسته ارائه می دهد.این بسته با نام Brabus Deep Blue Statement شامل جدیدترین مرسدس-AMG G-Wagen، 900 Deep Blue، و همچنین یک قایق تندرو و ساعت پانرای است.

در قلب این بسته جدیدترین G63 برابوس قرار دارد که تیونر آن را با کیت بدنه “Widestar” کامل ساخته است.

این کیت شامل یک کاپوت با تهویه فیبر کربن، گلگیرهای گشاد شده و یک اسپویلر پشت بام است.این محصول با رنگ سفارشی «آبی عمیق» الهام گرفته از اقیانوس، با نشان‌های خاص به پایان رسیده است و روی مجموعه‌ای از رینگ‌های 24 اینچی مشکی براق ساخته شده است.

در داخل، 900 Deep Blue دارای قطعاتی از چرم خاکستری “Seashell Diamond” است که با تزئینات فیبر کربنی برجسته شده است.وقتی می گوییم swathes، منظور swathes است، زیرا همه چیز به جز داشبورد، کنسول وسط و طبقات در آن پوشانده شده است.
در زیر کاپوت، برابوس موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو G63 را تنظیم کرده است تا 314 اسب بخار بیشتر تولید کند و مجموع قدرت را به 900 اسب بخار و گشتاور 922 پوند بر فوت برساند.
نیرو از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود که 4×4 سرعت 0-62 (0-100 کیلو در ساعت) را در 3.7 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 174 مایل در ساعت (280 کیلومتر در ساعت) است.

برای کشیدن قایق تندرو Shadow 900 Deep Blue Signature Edition به این قدرت پشت سر خود نیاز دارید.این کشتی 38 فوتی که با همکاری قایق ساز فنلاندی Axopar طراحی شده است، از یک جفت موتور بیرونی V8 استفاده می کند که در مجموع 900 اسب بخار قدرت تولید می کند.
درست مانند 4×4، قایق تندرو نیز یک سلاح است که با سرعت 60 گره دریایی (69 مایل در ساعت/111 کیلومتر در ساعت) روی آب می زند.

ساعت غواصی نسخه محدود، دارای یک قاب تیتانیوم 47 میلی متری با قاب یک طرفه CarboTech است.
صفحه اسکلت‌دار، دارای دیافراگم تقویم، منطقه زمانی دوم و آبی Super-LumiNova روی شاخص‌ها و عقربه‌ها، زیر کریستال یاقوت کبود قرار دارد.
علاوه بر این که با حرکت کالیبر جدید Panerai P.4001/S نیرو می گیرد، دارای ذخیره انرژی 72 ساعته است و تا عمق 1000 فوتی ضد آب است.
اگر می‌خواهید برای سه‌گانه برابوس هزینه کنید، باید جیب‌های پر پولی داشته باشید، زیرا قیمت آن تنها ۱.۳ میلیون دلار است.البته می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید، اما اینطور نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا