اخبار خارجیاسلایدر

بررسی تسلا سایبرتراک توسط جیمز می

جیمز می پس از بررسی تسلا سایبرتراک، این وانت برقی را محصولی بچه‌گانه و کاملاً طنزآمیز می‌داند و البته طراحی آن را دوست دارد!

به گزارش دنده 6 – جیمز می به خاطر عقاید تند و تیز خود شناخته می‌شود و به تازگی از نزدیک با تسلا سایبرتراک ملاقات کرده تا نظر خود درباره این محصول خبرساز را بیان کند. ظاهراً کاپیتان کند از وانت بدون آلایندگی تسلا متنفر نیست و حتی آن را دوست دارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که جیمز می خیلی به وانت پیکاپ ها علاقه‌مند نیست؛ اما ایلان ماسک چگونه توانسته دل این مجری سابق تاپ گیر را به دست آورد؟

با اینکه سایبرتراک از طراحی برجسته‌ای که فرایند ساخت دشواری دارد سود برده اما داخل کابین آن همچنان آشناست و از نمایشگر بزرگ مشابه دیگر محصولات تسلا استفاده می‌کند. وانت در اختیار جیمز می خالی از اشکال نبوده و او می‌گوید در فرایند مونتاژ و اتصال قطعه فلزی ستون A به گلگیر جلو مشکلاتی وجود دارد؛ و درحالی‌که طراحی ظاهری این خودرو صرف‌نظر از نظرات موجود کاملاً جلب‌توجه می‌کند اما می اذعان می‌دارد همین طراحی باعث شده همه بخش‌های دیگر مربعی به نظر برسند.

مجری گرند تور همچنین سایبرتراک را کودکانه و طنزآمیز خطاب کرده اما می‌گوید از وجود آن در بازار خوشحال است. او همچنین درباره نمایشگرهای درون کابین خودروها تردید دارد چراکه تمامی کنترل‌های موردنیاز راننده درون آن‌ها قرار گرفته‌اند و راننده برای استفاده از تجهیزات مختلف، باید چشم از جاده بردارد. واضح است که مدرنیته هم نقاط ضعف خاص خود را دارد. با اینکه جیمز می خواهان خرید سایبرتراک نیست اما به طراحی آن علاقه دارد و به ماسک پیشنهاد می‌کند طراحی ظاهری این وانت را در خودرویی با ابعاد تسلا مدل Y و یا مدلی کوچک‌تر بکار ببرد. آیا چنین خودرویی ظاهر خوبی خواهد داشت؟ نمی‌دانیم؛ اما اگر یک شرکت وجود داشته باشد که بخواهد چنین کاری را انجام دهد نام آن شرکت تسلا خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا