اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بررسی رندری از اولین شاسی بلند مک لارن

مک لارن سال‌هاست که با ایده معرفی یک SUV یا کراس اوور مخالفت کرده است. با این حال، در ۱۸ ماه گذشته، مقاومت مک لارن در برابر خودروهای شاسی‌بلند کاهش یافته است.

در واقع مایکل لیترز که اکنون این شرکت را رهبری می‌کند، نسبت به ایده یک SUV مک لارن ابراز علاقه کرده است، اگرچه او تصریح کرده که چنین خودرویی قبل از سال ۲۰۲۸ وارد بازار نخواهد شد.

اگر این برند بریتانیایی در نهایت تصمیم بگیرد که از روش‌های فراری، استون مارتین و لامبورگینی تقلید کند، شاسی بلند آن ممکن است شبیه چه چیزی باشد؟ خب، یک طراح چنین خودرویی را طراحی کرده است و آنقدر واقع بینانه به نظر می‌رسد که ممکن است فریب بخورید و فکر کنید این چیزی است که مستقیماً از بخش طراحی مک لارن خارج شده است.
این طراح از آخرین پروژه خود به عنوان Activa یاد می‌کند و طراحی آن از مدل‌های موجود مک لارن، به ویژه ۷۵۰S الهام گرفته است.

نمای جلوی SUV را می‌توان به بهترین شکل توصیف کرد. این خودرو دارای یک جفت چراغ جلو ساده LED با شکل آشنای مک لارن و همچنین جلوپنجره با اندازه عالی و اسپلیتر مشکی است. Activa همچنین به رنگ نارنجی و دارای سقف و ستون مشکی براق است که به اسپرت بودن  و شکل جذاب آن افزوده است.
به گفته این طراح، تصور می‌شود که Activa با همان موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ مدل ۷۵۰S عرضه می‌شود که  در جلو قرار دارد، بنابراین کاپوت کشیده‌ای دارد. خطوط شبیه به ۷۵۰S نیز در کناره‌های این SUV دیده می‌شود. در عقب، یک نوار LED به عنوان چراغ‌های عقب عمل می‌کند و به زیبایی مدرن آن می‌افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا