اخبارفناوری و تکنولوژی

برپایی مدرسه تابستانه توانمندسازی هوش مصنوعی

مدیر عامل مرکز نوآوری نکسترا با اشاره به روند برگزاری رویداد فیس کاپ گفت: در کنار برگزاری این رویداد مدرسه تابستانه هوش مصنوعی را برای توانمندسازی دانش‌آموزان برگزار می‌کنیم.

به گزارش دنده6 :  حسین بیانی امروز در دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، برگزاری رقابت فیس کاپ را مربوط به سال ۹۹ دانست و افزود: در آن زمان هوش مصنوعی در کشور جا نیفتاده بود و ما سه سال تلاش کردیم تا اکوسیستمی از شرکت‌ها، دانشگاهیان و دانشجویان را در فیس کاپ گرد هم آوردیم.

وی با بیان اینکه در سال سوم برگزاری این رویداد، اکوسیستم هوش مصنوعی شکل گرفت، اظهار کرد: در کنار آن مدرسه تابستانه را برای توانمندسازی دانش‌آموزان برگزار کردیم و اکنون شرکت کنندگان این دوره آموزشی امروز فارغ‌التحصیل می‌شوند.

بیانی اضافه کرد: فارغ‌التحصیلان مدرسه تابستانی، رقابت کنندگان آینده فیس‌کاپ هستند و ما از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت حمایت می‌کنیم.

مدیر عامل مرکز نوآوری نکسترا با اشاره به برگزاری رویداد فیس کاپ از مهر ماه سال جاری، ادامه داد: ما در اسفند ماه سال جاری دورهمی مفصل‌تر از این گردهمایی خواهیم داشت.

بیانی، «الگوریتم»، «زیر ساخت» و «نیروی انسانی» را سه رکن مهم هوش مصنوعی عنوان کرد و افزود: تمرکز ما بر توانمندسازی نیروی انسانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا