اخباراخبار خارجی

بنتلی بنتایگا مولینر

شرکت بنتلی سال گذشته شاسی بلند لوکس خود بنتایگا را معرفی کرد و حال به تازگی این شرکت مورد بحث از یک شاسی بلند لوکس دیگری با نام مولینر رونمایی کرد.

این خودرو منحصربفرد در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درخواهد آمد اما بنتلی تصمیم گرفت زودتر از موعد معرفی را انجام دهد و مایل نبود دیرتر شاسی بلند لوکسش رونمایی شود.

بنتایگا با پیشرانه مناسبی همراه بود اما مولینر از یک پیشرانه پرتوان تر 12 سیلندر 6.0 لیتری با خروجی 600 اسب بخار به فروش خواهد رسید. چنین پیشرانه ای مولینر را قادر می سازد 0 تا 100 را در 4.1 ثانیه سپری کند و به سقف سرعت 301 کیلومتر برساعتی برسد.

به گفته بنتلی این مدل با سیستم تعلیق قابل تنظیم همراه بوده که آن را قادر می سازد تا همچون خودروهای اسپرت قابل تنظیم باشد. در طراحی داخلی و ظاهری بنتلی سعی کرد تریم اسپرت و لوکس را ترکیب کند از این رو نمی توان مولینر را کاملا اسپرت یا لوکس دانست. در نگاه نخست تصور می شود با مدل تیونینگی رو به رو هستیم اما چنین نیست.

با رینگ های 22 اینچی آلومینیومی و رنگ دوگانه مولینر از ماه آوریل عرضه می شود. در فضای داخلی روکش های چرم باکیفیت، تریم چوب براق و چرم بهره گرفته شده تا چهره ای لوکس و جذابی پیدا کند.

در فضای داخلی کابین صندلی ها فردی بوده و یکپارچه نیستند تا ساختاری پریمیومی یابند. بنتلی مولینر با قیمت 230 هزار دلاری در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

البته با به نمایش درآمدن در نمایشگاه ژنو باید انتظار داشت اطلاعات بیشتری منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا