اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

بهترین خودروهای هیبریدی در سال 2023

با توجه به سرعت تولید خودرهای الکترونیکی سوال پیش می آید آیا تولید خودرهای الکترونیک نیاز است ؟ جواب سوال بله است زیرا هنوز شرکت های بزرگ به رشد 100 درصد ی این محصول نرسیده تا معلوم شود این تولید برای همه مناسب می باشد.

دنده 6 | بنابراین، تا زمانی که اتومبیل های الکتریکی ارزان تر شوند و شارژ به عنوان جایگزین سوخت مایع در اختیار همه باشد باید کمی صبر کرد.قطعا برای خانواده های بزرگ و دوستانی که می خواهند در مسافت های طولانی با هم به سفر بروند یک ماشین هفت نفره می تواند جذاب باشد .

ما قصد داریم چند مورد از این خودرها را به شما معرفی کنیم .

هیبریدی یا پلاگین هیبریدی؟

هیبریدی | یک خودروی هیبریدی دارای دو نوع پیشرانه است که یکی بنزینی و دیگری الکتریکی است. این دو پیشرانه با یکدیگر کار می‌کنند تا حداکثر راندمان را ارائه کنند. در برخی شرایط پیشرانه می‌تواند به‌صورت کامل خاموش شود تا خودرو فقط به باتری متکی باشد. باتری توسط انرژی کسب شده از سیستم ترمز یا پیشرانه بنزینی شارژ می‌شود.

پلاگین هیبریدی | یک خودروی پلاگین هیبریدی که با حروف مخفف PHEV نیز شناخته می‌شود یک پله به سمت الکتریکی سازی کامل است. این خودروها معمولاً در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی بین ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر دارند. زمانی که باتری خالی شود خودروهای موردبحث همانند نمونه‌های هیبریدی مرسوم عمل خواهند کرد و بی‌وقفه بین پیشرانه بنزینی و الکتریکی تقسیم وظیفه صورت خواهد گرفت.

بهترین خودروهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی

تویوتا کرولا
تویوتا مدتهاست که قهرمان هیبریدی خود شارژ است . یک خودروی عالی که به عنوان یک هاچبک، با انتخاب دو موتور هیبریدی در دسترس همه قرار دارد . خودری ارزانتر نسبت به رقبا و همینطوری رانندگی با سرعت خوب و ظاهری مناسب .

بی ام و 330e
صحبت از همه یک لاکچری تمام عیار شد . ترکیب یک موتور بنزینی توربو 2.0 لیتری با یک موتور الکتریکی 111 اسب بخار و یک باتری به اندازه بزرگ که برای 60 کیلومتر رانندگی در نظر گرفته شده است . یک خودروی قابل تحسین و واقعا قابل تحسین .برای تا 37 مایل از رانندگی الکتریکی ادعا شده، پلاگین هیبریدی 330e کار اکو و BMW 3 سری سرگرم کننده رانندگی با شجاعت قابل تحسین است. گزینه ای قابل تحسین و بدون تردید گزینه اول خودرهای هیبریدی .

لکسوس LC500h
یک قهرمان برای محیط زیست . اگر می خواهید یک خودروی الکتریکی داتشه باشد می توانید بر روی لکسوس LC500h حساب باز کرد . 354 اسب بخار قدرت این خودری دلربا و فریبنده می باشد که می تواند یکی از گزینه های طرفدار این خوردی ژاپنی باشد . یک سیستم محرکه یک E-CVT سه سرعته و با یک موتور V6 3.5 لیتری و می تواند به اقتصاد سوخت شما خیلی کمک کند .

هیوندای سانتافه
هیوندای یک SUV هفت نفره است که به عنوان یک هیبرید خود شارژ و یک هیبرید پلاگین در دسترس است. اگر چه شاید نتوانسته خود را در دل طرفدارن خودرهای هیبریدی باز کند ولی یک خودری جا دار هفت نفره که می تواند 60 کیلومتر را به راحتی طی کند . کیا سورنتو نیز یک گزینه از این موارد می تواند باشد .

پژو 308 پلاگین هیبریدی
خودروی هیبریدی اقتصادی که می توان آنرا برنده خودرهای ارزان محسوب کرد که می تواند حدود 55 کیلومتر را طی نماید . خودری راحت و مفید برای خانواده های کم جمعیت و همچنین رانندگی راحت و سرگرم کننده که می تواند آنرا را در فهرست ده خودری برتر هیبریدی جا داد .

تویوتا یاریس
خودروی زیبا ، کوچک وقانع ، تویوتا یاریس شاید بهترین گزینه برای افرادی که دریک فضای کوچک از رانندگی لذت می برند باشد خوردوی نرم و راحت هموراه با رانندگی دلپذیر . خوردی با 10 سال گارانتی و خدمات و با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت ، خودروی ایده ال برای کسانی که اقتصادی باید فکر کنند .

مرسدس بنز کلاس E هیبریدی
پیشنهاد انتخاب هیبریدهای پلاگین کلاس E یک شگفتی بسیار بزرگ محسوب می شود. اگر چه هنوز نمی توان از سوخت دیزلی خودرها عبور کرد و در حال حاضر هم برای طرفدارنش با ارزش است ولی می شود با یک بنز خودروی هیبریدی که می تواند با 60 کیلومتر برای اسفاده در شهرطی مسافت در شهر از آن لذت برد . جایگزینی خوب و ارازن بجای بنزین برای حرکت در شهرو لذت بردن از یک رانندگی دلچسب .

فراری 296 GTB
باید به یک سوپر ماشین اشاره کنیم .فراری 296 GTB جادویی را انتخاب کرده ایم – خودرویی که ثابت می کند یک اسب پرنده دیگر نیاز به حداقل هشت سیلندر برای هیجان ندارد.ما در ابتدا به سوپر ماشین ها اشاره کردیم و چند مورد از جمله مک لارن ارتورا جدید برای انتخاب وجود دارد. اما در حالی که به نظر می رسد ماکا هنوز با برخی از مشکلات دندانه دار مواجه است، ما

یک موتور الکتریکی 3.0 لیتری V6 819 اسب بخار با 92 کیلومتر سرعت در ساعت را در 2.9 ثانیه شتاب اولیه و دارای حداکثر سرعت 329 کیلومتر در ساعت است و به یک رانندگی هیجان انگیز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا