اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

به رسم یادگار؛ معرفی یک مدل منحصر به فرد از بنتلی کنتیننتال

یک بنتلی کنتیننتال GT Speed ​​منحصربه‌فرد، در هفته خودروی مونتری، به منظور جشن گرفتن ۲۰ سالگی این مدل، به نمایش درآمد. بخش شخصی‌سازی مولینر، این مدل را با ظاهری مشابه با اولین Continental GT در سال ۲۰۰۳ ایجاد کرد.

این شرکت آن را به یک کلکسیونر در ایالات متحده فروخت.

خودرویی که به تن رقبا لرزه انداخت!

این بنتلی کنتیننتال ​​از رنگ سبز سرو بهره می‌برد. این به‌روزرسانی‌ها، ادوات براق مشکی رنگ و قطعات فیبر کربنی بیرونی را برای اسپلیتر جلو، رکاب‌های کناری، دیفیوزر و اسپویلر لبه‌ای روی صندوق عقب، ارائه می‌دهد. این خودرو روی رینگ‌های ۲۲ اینچی با روکش خاکستری تیره و کاپ رینگ خود ترازشونده می‌ایستد.

در کابین خودرو، روکش چرم قهوه‌ای Saddle و روکش چوب گردو با منافذ باز و روکش‌های براق وجود دارد. فضای داخلی همچنین دارای جزئیات کوچکی به رنگ سبز ویژه است که از جمله آنها می‌توان به دوخت روی صندلی‌ها اشاره کرد.

در برخی قسمت‌های کابین، صفحه‌هایی با پیام «۲۰ سال با کنتیننتال GT توسط بنتلی مولینر» وجود دارد.

این شرکت اولین مدل کنتیننتال خود را، در نمایشگاه خودرو شانگهای چین معرفی کرد. بدنه اولین مدل، دارای بدنه خاکستری تیره با چرخ‌های ۲۲ اینچی کرومی مشکی و ۱۰ پره بود. کابین کنتیننتال، ترکیبی از چرم Beluga و Hotspur با تزئینات Piano Black بود. روی داشبورد یک نوار قرمز نازک وجود داشت.

کانتیننتال GT در سال ۲۰۰۳، با طراحی الهام گرفته از R Type Continental ۱۹۵۲، وارد بازار شد. نسل اول، از موتور ۶.۰ لیتری W۱۲ توئین توربو استفاده می‌کرد که ۵۵۲ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کرد.
نسل دوم در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در سال ۲۰۱۱ به فروش رسید. در ابتدا با موتور W۱۲ عرضه شد، اما موتور ۴ لیتری V۸ توئین توربو در سال ۲۰۱۲ به این مجموعه پیوست.

نسل سوم در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. این نسخه فعلی Continental GT است. V۸ و W۱۲ همچنان انتخاب‌های پیشرانه هستند. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که یک نسخه هیبریدی پلاگین در دست توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا