اخباراخبار خارجی

بی ام و ایکس 7 با قیمت 70 هزار پوندی -سال 2018

شرکت بی ام و قصد داشته سال 2018 شاسی بلند فول سایز ایکس 7 را که همچون رقبای آن هفت نفره است. براساس گزارش های جدید، قیمت شاسی بلند بزرگ ایکس 7 بیش از 70 هزار پوند خواهد بود که باتوجه مشخصات و برند آن قیمت مناسبی است.

بی ام و در حال حاضر ایکس 7 را در کارخانه کارولینای جنوبی/ایالات متحده جهت کاهش هزینه تولید در دست ساخت قرار دارد. از آنجایی که قیمت انگلستان به آمریکا نزدیک است، بنابراین باید انتظار داشت ایکس 7 بیش از 70 هزار دلاری خواهد بود. این در حالی است که قیمت کادیلاک اسکالید که به نوعی رقیب آن محسوب می شود، 73 هزار دلاری است. اگر بخواهیم با دیگر مدل ها قیمت آن را مقایسه کنیم باید به مرسدس بنز GLS450 با قیمت 69 هزار دلاری، اینفینیتی QX80 با قیمت 64 هزار دلاری و ایکس 5 با قیمت 56 هزار دلاری و برخی دیگر اشاره داشت. این نشان می دهد ایکس 7 با ابعادی بزرگتر افزایش قیمت 15 هزار دلاری را شامل می‌شود.

بی ام و اخیرا درباره ایکس 7 بیان داشت که خودرو یک شاسی بلند لوکس خواهد بود که رقیب سرسختی برای دیگر برندها خواهد بود. ایکس 7 براساس پلتفرم CLAR که سری 7 و سری 5 جدید براساس آن ساخته شدند، تحت توسعه قرار دارد. همچنین گفته شده مدل در دو مدل هشت و شش سیلندر روانه بازار می شود و حتی ممکن است یک مدل پلاگین هیبریدی برای اروپا نیز درنظر گرفته شود. شایعات به موتور 6.6 لیتری 12 سیلندر اشاره دارد.

اخیرا تصاویر جاسوسی از ایکس 7 منتشر شد که شباهتی با ایکس 5 داشته اما با ابعاد بزرگتری همراه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا