اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بی ام و 2002 توسط منهارت دوباره زنده شد

منهارت، تیونر مطرح آلمانی که بیشتر برای پروژه‌های مبتنی بر خودروهای مدرن شناخته می‌شود، از سومین مدل خود که تحت بخش خودروهای کلاسیک جدید اصلاح شده است، رونمایی کرد.

پس از رستومودهای Lancia Delta Integrale و BMW M۳ (E۳۰)، شرکت مستقر در ووپرتال آلمان با خودروی اسپرت دیگری از گذشته، یعنی BMW ۲۰۰۲ tii با تغییرات کارخانه‌ای Alpina ادامه می‌دهد.

در قلب این جانور کلاسیک، موتور ۲.۰ لیتری M۱۰ چهار سیلندر خطی قرار دارد که دارای یک سیستم دریچه گاز و منیفولد آلپینا است. Manhart همچنین یک ایرباکس K&N و سایر ارتقاء سخت افزاری کوچکتر را نصب می‌کند که منجر به افزایش قابل توجه خروجی موتور می‌شود.

در اصل، این پیشرانه چهار سیلندر حدود ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد، اما پیشرفت‌های منهارت این اعداد را به ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور رساند.
در حالی که ۲۰۰ اسب بخار با استانداردهای امروزی چندان چشمگیر نیست، به خاطر داشته باشید که وزن خودروی اسپرت تنها در حدود ۹۹۷ کیلوگرم است. علاوه بر افزایش قدرت زیاد، پیشرانه چهار سیلندر همچنین دارای سیستم اگزوز جدید منهارت برای صدایی بیشتر است.

سیستم ترمز ارتقا یافته‌ای برای این خودرو بر اساس مدل ۳۲۳i از نسل E۲۱ ساخته شده است.
با این حال، پیشرفت‌ها به همین جا ختم نمی‌شوند. برای تکمیل افزایش قدرت و قابلیت‌های ترمز، Manhart Classic Cars یک سیستم تعلیق جدید نصب می‌کند. این ارتقاء سیستم تعلیق به مدل ۲۰۰۲ tii، هندلینگ اسپرت‌تری ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که راننده می‌تواند به طور کامل از قدرت جدید استفاده کند.
منهارت نزدیک به ۱۵۹ هزار دلار برای این رستومود از مشتری دریافت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا