اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تبدیل اژدها، به هیولایی تمام عیار!/معرفی فراری ۸۱۲ کامپیتیزیونه نوویتک

فراری ۸۱۲ کامپیتیزیونه، یک گرند تورر قدرتمند با موتور V۱۲ جلوتر از راننده است که چرخ‌های عقب را می‌چرخاند. تیونر Novitec، افسار اسب سرکش فراری را در دست گرفت و قدرت آن را ارتقا داد.

نیش زهر دار افعی فراری!

نویتک قدرت را به ۸۵۴ اسب‌بخار و گشتاور را نیز به ۷۱۱ نیوتن‌متر رسانده است. این تیونر همچنین یک اگزوز با روکش طلا اضافه می‌کند و خریداران می‌توانند انتخاب کنند که آیا مدیریت صدا فعال باشد یا نه.

۸۱۲ کامپیتیزیونه در حالت عادی، با موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی عرضه می‌شود که ۸۳۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این فراری کوپه در ۲.۸۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۷.۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

۸۱۲ کامپیتیزیونه اصلاح شده، علاوه بر ارتقاء قدرت، رینگ‌های فورج کاری شده ۲۲ اینچی را از Vossen دریافت می‌کند. فنرهای اصلاح شده ارتفاع خودرو را تا ۰.۹۸ اینچ یا ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهند. یک سیستم بالابر جلو، دماغه را تا ۱.۵۷۵ اینچ یا ۴۰ میلی‌متر بالا می‌برد تا بر موانع غلبه کند.

فراری ۸۱۲ کامپیتیزیونه و نسخه Aperta کانورتیبل آن، به محض معرفی، فروخته شدند. این شرکت تولید را به ۹۹۹ دستگاه مدل کوپه و ۵۹۹ نمونه از نوع سقف باز محدود کرد.

کارلوس ساینز، راننده فرمول یک فراری. از جمله دارندگان ۸۱۲ کامپیتیزیونه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا