اخباراخبار داخلیاسلایدشو

تحویل خودرو وارداتی کیا

شرکت کوشا خودرو با انتشار گزارشی، از رسیدن ۴ خودرو وارداتی کیا به انبارهای خود و آمادگی برای ترخیص و تحویل آن‌ها به مشتریان خبر داده است.
به گزارش دنده 6 ، کوشا خودرو که از زمان برقراری مجدد جریان واردات خودرو به کشور، به سراغ محصولات شرکت کره‌ای کیا رفته، اخیرا و با انتشار یک گزارش از آمادگی برای تحویل ۴ خودرو وارداتی کیا به خریداران خبر داده است. د

تحویل ۴ خودرو وارداتی کیا به خریداران در آینده نزدیک

بر اساس اعلام کوشا خودرو و با توجه به تصاویری که این شرکت منتشر کرده، در حاضر کیا سلتوس با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو، کیا K5 در دو نسخه ۱.۵ لیتری توربو و ۲ لیتری تنفس طبیعی، کیا سونت در نسخه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و کیا اسپورتیج در نسخه ۱.۵ لیتری توربو به انبار مرکزی این شرکت رسیده‌اند. بر این اساس، در حال حاضر تمام تعهدات کوشا خودرو به انبار شرکت رسیده و آماده تحویل به مشتریان است.
همان‌طور که گفتیم کوشا خودرو بعد از آزادسازی واردات خودرو به ایران، به سراغ محصولات برند محبوب کیا رفت و تا امروز نیز توانسته طیف نسبتا متنوع و جذابی از محصولات این شرکت را به ایران وارد کند.
حال کوشا خودرو می‌گوید که نه‌تنها سرعت عمل بالایی در واردات و تحویل خودرو داشته، بلکه در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز خودروهای وارداتی نیز عملکرد مناسبی داشته و توانسته فرآیند انجام سرویس دوره‌ای خودروهای کیا را در عاملیت‌های خود در سراسر کشور راه‌اندازی کند.
در حال حاضر و بنابر اعلام واردکننده، قطعات اصلی خودروهای کیا به کشور وارد و به عاملیت‌های مجاز ارائه شده است. گفتنی است، این شرکت به جز تهران در شهرهای آمل، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، مشهد، کرمان، شیراز و چند شهر دیگر نیز نمایندگی فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا