اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ترکیب عجیب و جذاب داج و پلیموث در یک خودرو!

یک شتر گاو پلنگ زیبا!

آنچه شما به آن نگاه می‌کنید، ترکیبی جذاب از داج چلنجر SRT هلکت رِدآی مدل ۲۰۲۲ و پلیموث باراکودا کلاسیک است که انتظار می‌رود زمانی که برای حراج در رویداد Mecum’s Kissimmee در ماه ژانویه به فروش می‌رسد، بین ۳۷۵ تا ۴۲۵ هزار دلار فروخته شود.

قطعا متمایز شدن این چلنجر از همه مدل‌هایی که دیده‌ایم، به بدنه سفارشی الهام گرفته از یک «کودا» برمی‌گردد. هر پنل بدنه با قطعات جدید ساخته شده از فیبر کربنِ سبک وزن جایگزین شده که از جلو با سپر اصلاح شده و کاپوت جدید شروع می‌شود. جلوی داج همچنین دارای یک جلوپنجره سفارشی و چراغ‌های جلوی جدید است که دو مورد از آن‌ها به عنوان ورودی هوا عمل می‌کنند.

وقتی از پهلو به خودرو نگاه کنید، نسبت‌های منحصربه‌فرد بلافاصله خودنمایی می‌کنند و کل خودرو کمی کوتاه‌تر از چلنجر هلکت معمولی به نظر می‌رسد.

نمای عقب با استانداردهای امروزی نسبتاً ساده است، با سپر خوش فرم، اگزوزهای دوقلو که از مرکز خارج می‌شوند و یک جفت چراغ عقب مستطیلی شکل. Mecum خاطرنشان می‌کند که پنل‌های فیبر کربنی با رنگ بنفش شفاف ۴ مرحله‌ای و برخی تریم‌های کربن بنفش تیره در امتداد طرفین پوشانده شده‌اند.

فضای داخلی نیز تغییرات کمی داشته است. یکی از تغییرات برجسته، اضافه شدن دنده هرست و دوخت‌های متضاد بنفش پر جنب و جوش است که کنسول، داشبورد و فرمان را زیبا می‌کند. در زیر کاپوت، محفظه موتور اکنون دارای یک اصلاح فیبر کربنی، همراه با یک سوپرشارژر با رنگ بنفش برای زیبایی بیشتر است.

هیچ تغییری در موتور V۸ چلنجر هلکت انجام نشده است، موتوری که با قدرت ۷۹۷ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۹۵۸ نیوتون متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه که از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب هدایت می‌شود، به غرش خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا